• Anonym

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Oj, det var vågat med folk i bilen dessutom....vilka minnen !
    Var det bara en "oskyldig" snabb in, ut och avbryt eller körde ni fullt ut så att du kom i henne ?

• Anonym
    Balder69 skrev 2010-03-06 23:05:22 följande:
    Jag o min fru hade sex i framsätet på vår  bil när min kusin o hennes kille satt i baksätet,....fast det var ju i ungdomen.......men vi skulle säkert kunna göra samma sak idag,
    Anonym skrev 2010-03-06 23:27:24 följande:
    Oj, det var vågat med folk i bilen dessutom....vilka minnen !Var det bara en "oskyldig" snabb in, ut och avbryt eller körde ni fullt ut så att du kom i henne ?
    Glömde adressera inlägget ovan, det var ju till Balder69
  • Anonym

Jag och min kk hade sex i ett hotellrum när hans kompis och flickvän låg och sov i samma rum. Kompisen vaknade och bad oss va tysta och kastade kuddar på oss!

• Anonym

parker, spårvagnen, i rum när folk varit där eller i rummet brevid, skoltoan + mängder av andra toaletter, på diverse ställen utomhus.
    tycker det är lite extra pirrigt men min man uppskattar det tyvärr inte lika mycket som jag. han tycker vi är FÖR GAMLA!! (vi är 26 och 27 men har varit ett par i fem år och han har haft samma åsikt hela tiden)

• Anonym

Ja, absolut.

Har haft sex i ett trapphus, högst upp vid vindsdörren förvisso men det ekade fint och med tanke på att man hörde grannarna prata genom väggen så

Haft sex i samma rum som kompisar varit i flera gånger, "extremaste" tillfället red jag av honom i soffan medans polarna spelade playstation brevid. Annars mest bara i sängen brevid, min kompis kille älskade att ligga och kommentera vad vi gjorde.

Ja, husvagnen vi delade med mina föräldrar. Duschen var en favorit medans jag fortfarande bodde hemma. Svärföräldrarnas soffa, de kom hem mitt i (hoppsan)

En teaterscen, fast det var ingen där...men man vet ju aldrig.

I parker, lekplatser. Lastbilar, personbilar, i vattnet, föreningens tvättstuga...

Oj, det var mer än vad jag trodde. Nu sedan vi fått barn har det inte blivit lika mycket utanför hemmet, balkongen är en favorit sommar som vinter dock

• Anonym

Jo, det var nog det närmaste en fyrkant jag kommit. De låg i sängen och vi på madrass på golvet.

• Anonym

Hittade en intressant gammal tråd. Nån fler som vill svara ?

• Anonym

Ett av mina mer minnesvärda knull inträffade för ett antal år sedan på en campingplats på norra Öland. Vi bodde ute i förtältet i mina svärföräldras husvagns (hade inte så bra ekonomi på den tiden och det var ett billigt sätt att semestra). Hur som haver, jag blev kåt och fick frugan med på noterna så vi satte igång lite försiktigt, våran äldsta dotter sov inne i husvagnen hos mormor och morfar och den yngsta sov brevid oss. Till saken hör den at min frus syster, man och deras barn hade tillfälligt inkvarterats i husvagnen också. De skulle hyra en stuga men skulle få tillträde till den dagen därpå. Och som grädde på moset hörde vi hur folk stod utanför vårt förtält och pratade.

Där låg vi och knullade, dottern sovandes brevid oss och husvagnen full av övriga släktingar i husvagnen och folk som stod och pratade inte ont ananandes utanför. Kan tillägga att själva knullet gick mycket försiktigt till men jag njöt något grymt av att ingen fattade vad vi höll på med!

• Anonym

Fy för att ha sex i bassängen där andra vistas, vill inte ha era kroppsvätskor i min mun bläääääää. Havet känns mer okej.

• Anonym
    Anonym (bad girl) skrev 2011-05-01 18:59:36 följande:
    Glömde! På öppet sovloft med fem andra par efter en fest, sängen var bara 80-bredd så vi låg ju redan på varandra ändå liksom...
    Sov de andra paren ?
  • Anonym

I en glänta i skogen bredvid en popurlär vandringsled
    Hemma hos båda mina föräldrar och de var hemma med respektive
    Hemma hos sambons föräldrar och de hemma
    Hemma hos min morfar när vi firat jul och massa folk var på besök
    I havet, på en klippa vid en strand
    Tvättstugan
    Snabbisar hemma hos oss när vi haft besök
    I ladan och folk gick utanför
    På balkongen när vi bodde i lägenhet (mittenvåningen)
    I bilen vid en välbesökt rastplats
    I lastbil på parkeringar med andra i närheten
    I en slogbod vid en badplats, precis när vi var klara kom det folk
    Utanför bilen på en parkeringsplats medans bilarna for förbi
    Allmännatoaletter
    På skotern

Nu när vi fått barn har vi lugnat ner oss lite, men vem vet...kanske ska ta upp det igen till sommaren ;)

• Anonym

Jag har alltid tyck om att leka med elden...
    1 gång i yngre åren så låg min flickvän uppe på mig med en filt över, byxorna åkten lite ned och min åkte in i hennes varma grotta... några minuter senare kom hennes bror in som var några år yngre och ville busa, han klätrade upp och gungade och hoppade i sängen en stund innan han gick... det gick även för oss strax efter..

1 annan gång med samma tjej så satt vi i baksätet medans hennes föräldrar körde och med en filt över så tog hon fram min penis och började onanera mig, jag drog upp hennes kjol och stoppade in två fingrar och lekte på..

1 annan gång med samma tjej så var det jag som körde bilen och vi satt i en färje kö mitt på dagen, plötsligt så böjde hon sig över till mig och tog fram min och började suga, jag tog min hand och stack den innanför hennes mjukisbyxor bakifrån och börja pulla... när det var dax att köra på båten såg vi att i lastbilen brevid så satt det en på första parkett och njöt av det han fick se... han log hela båtfärden över sundet...

Sedan gick det några år och tjejer kom och gick, men 1 tjej blev upphätsad på dansgolvet på ett disco och jag var inte sen med att dra hon bakom ett drapperi vid dansgolvet och fullbordade samlaget där, senare samma kväll med samma tjej på väg hem till mig så gick det hätt till först under ett träd och senare på vägen under polishusets trappa.

En annan gång med en annan tjej så kunde vi inte stoppa vid ett strand besök och drog en handug över oss mitt på stranden.

Det håller fortfarande på och det är alldtid lika spännande...

• Anonym

Förra sommaren, besök hemma av några grannar och deras barn, mitt i sommaren, varmt och soligt. Har några år tidigare haft hett sex med den mycket läckra lilla grannfrun medan hennes man under en efterfest med hennes man sovande, däckad i en soffa och min fru som hade somnat på sängen. Nu bestämdes att hon och jag skulle bli kvar och förbereda grillning på terassen medan min fru, hennes man och barnen gav sig ut i den lilla parken utanför och lekte med barnen.

En blick så förstod vi båda... Slutade med att hon klädd i en läcker i tunn sommarklänning och trosorna liggande bredvid henne, upphasad klänning står lutad mot räcket ute på terassen, putar med sin sexiga bak, min kuk i henne bakifrån. Räcket är ganska högt, når henne en bit över midjan, hon står framåtlutad medan hennes man ropar något upp till henne, hon svarar, han ser inte mig där han står och pratar med sin fru. Medan hon blir knullad av mig...

30 minuter senare äter vi alla middag ute på terassen, hennes fitta och trosor kladdiga av min sats. Känner hennes nakna fot under bordet, mellan mina ben medan hon vänd mot min fru pratar om den nya trenden, cupcakes...

• Anonym

Jag sög av killen här om dagen med öppen dörr och hans pappa snarkade i rummet utanför.. Det var ganska kul. Men nejdå, om hans pappa öppnat ögonen hade han ändå inte sett något. men kändes ändå småroligt... Man lyssnade ganska noga efter snarkljuden. Jag vet inte vad jag gjort om han vaknat utan killen eller jag tänkt på att han plötsligt slutat snarka och gått förbi eller kollat in Förvånad

• Anonym

Om folk inte var så blyga, pryda och moraliserande så skulle vi haft överfulla nakenbad i Sverige. Nakenbad är det härligaste som finns och du blir solbränd och snygg på  köpet.

• Anonym

Ja ett flertal gånger. Jag hade en kompis en gång som inte var ett dugg blyg. Så i samma rum hade vi sex med varsin karl.

Jag har också haft sex då två stycket suttit och tittat på.
    ehm, och en annan gång när hans kompis tittade på. och eh. ja som sagt ett flertal gånger!

Jag och min nuvarande har blivit påkomna av nästan alla våra kompisar då vi smygit undan och haft sex när de varit hemma hos oss. Vi har också en tendens att inte kunna hålla oss ifrån varandra på fyllan så det har blivit en hel del taffsande framför folk på krogen.. Inte lite taffsande som i tuttar och rumpa. Utan innan för kläderna på mer intima ställen ;P

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-21 23:16:56 följande:
    Ja ett flertal gånger. Jag hade en kompis en gång som inte var ett dugg blyg. Så i samma rum hade vi sex med varsin karl.

Jag har också haft sex då två stycket suttit och tittat på.
    ehm, och en annan gång när hans kompis tittade på. och eh. ja som sagt ett flertal gånger!

Jag och min nuvarande har blivit påkomna av nästan alla våra kompisar då vi smygit undan och haft sex när de varit hemma hos oss. Vi har också en tendens att inte kunna hålla oss ifrån varandra på fyllan så det har blivit en hel del taffsande framför folk på krogen.. Inte lite taffsande som i tuttar och rumpa. Utan innan för kläderna på mer intima ställen ;P
    En fråga när du hade sex och två stycken tittade på. Var det helt öppet så att de såg allt som hände eller hade ni åtminstone ett täcke över er ?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-21 23:28:20 följande:
    En fråga när du hade sex och två stycken tittade på. Var det helt öppet så att de såg allt som hände eller hade ni åtminstone ett täcke över er ?
    Nä, täcket var inte på. Men på den tiden så var det inte så stor grej. Hade sett alla mina vänner ha sex någon gång ialla fall!
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?