• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Anonym (Eva)

Tycker riktigt mycket om sex i samma rum som andra. Min man och jag träffar i bland andra par för just detta. Vi har alltså inte sex med det andra paret. Favoriten är nog när jag suger och slickar min man och har bra ögonkontakt med det andra paret. Man känner sig som en porrstjärna och anstränger sig lite extra.

Om kvinna är sugen har det hänt att vi har sex när våra män ser på.

• bagis2109
    Anonym (Eva) skrev 2014-12-08 15:02:17 följande:

Tycker riktigt mycket om sex i samma rum som andra. Min man och jag träffar i bland andra par för just detta. Vi har alltså inte sex med det andra paret. Favoriten är nog när jag suger och slickar min man och har bra ögonkontakt med det andra paret. Man känner sig som en porrstjärna och anstränger sig lite extra.

vill gärna titta på o runka
  • bagis2109
    redneck girl skrev 2011-05-03 12:33:13 följande:

ja hur många gånger som helst.

härligt
  • ThomasA
    Anonym (Eva) skrev 2014-12-08 15:02:17 följande:

Härligt! det där har jag också gjort med mitt x. Underbart, säg till om ni vill ha sällskap. Tungan ute extra hjälpande händer, tunga mm
  • ThomasA
    svenskitelge skrev 2014-12-08 14:19:26 följande:
    Ja, det är många ensamma män där. Vad är ditt syfte? Att bara vara på stranden och titta på folk kan du ju. Många män hoppas nog att de ska bli inbjudna men det kanske kan vara svårt. Inne på området på kvällarna så är det för par på de flesta klubbarna, förutom gay klubbarna då...
    OK, det var väl ungefär så jag trodde att det kunde vara. Nåväl hoppas i vilket fall att jag kommer dit nån gång.   
  • ThomasA

Spontana strandmöten ha jag ju haft i Sverige många gånger-alltid lika härligt!

• Hejhjälpmig

Tycker att det är mysigt att ha killens kompisar som tittar på hur han sätter på mig i stjärten efter att ha insisterat hur dom måste känna efter, eller suga / rida framför tjejgänget. Kul att höra önskemål

• Hejhjälpmig

Alkohol..., när jag är full tar jag ofta fram kompisars snoppar och runkar av dom. Det har hänt på bussar och uteserveringar mycket dom senaste åren. Förr i parker - det är kul när främlingar stirrar och killen motvilligt erkänner att han gillade att visa upp när några tjejer förskräckt bredvid ett par med nyfiken tjej och nervös pojkvän

• JbHemlis
    Hejhjälpmig skrev 2020-08-01 12:59:00 följande:

Tycker att det är mysigt att ha killens kompisar som tittar på hur han sätter på mig i stjärten efter att ha insisterat hur dom måste känna efter, eller suga / rida framför tjejgänget. Kul att höra önskemål

Vilken fullfjädrad slyna du verkar vara. Underbart ;)
  • Anonym (sexy)

En tjej jag hade klarade inte av att ha sex när våran katt tittade på.

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?