• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Man 78
    Alice1982 skrev 2023-05-02 00:12:20 följande:

Många gånger. Min man har knullat mig på säkert 25 restaurangtoaletter genom åren. Har sugit av honom flera gånger i bilkö. I ett hörn på ett bibliotek och i typ alla parker i innerstan.

Har ni blivit påkomna någon gång?
  • Alice1982
    Man 78 skrev 2023-05-02 00:13:46 följande:
    Har ni blivit påkomna någon gång?
    Ja, det har hänt några gånger.
  • Man 78
    Alice1982 skrev 2023-05-02 00:20:24 följande:
    Ja, det har hänt några gånger.
    Hur reagerade de personerna då? Uteslutande neutrala eller ropade de på polisen? :)
  • Anonym (Visar gärna)

Jag går stenhårt igång på att göra det inför andra och har gjort det många gånger, framför allt på klubb men även hemma. 

En gång skulle vi spendera en helg i en stuga med ett annat par. Vi började ha sex framför det andra paret och de satte sig och tittade på nyfiket. Sjukt sexigt. Lite awkward efteråt men vi har skrattat åt det efteråt..

• kallejohns91
    Jag och min tjej hade sex när vi var utomlands med hennes föräldrar. Mitt i akten när tjejen rider mig så knackar hennes syster på dörren för att låna en kudde :)
  • Anci
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-04-29 15:12:59 följande:
    Du skriver "sitter också mycket på killar när jag går ut"...

Hur menar du då? Vill du utveckla?
    Sitter på han och hånglar med han i mej.
  • Limpo

Det skulle vara mysigt få se ett par ha sex sitta och leka med sig själv. 

• Pauljl

Hade sex framför min kompis i en husvagn. Han var nöjd och fick slicka min sambo lite medan hon sög mig. sambon kom med vibrator, jag av hennes avsugning underbart minne. 

• Anonym (Verkligen inte)

Sex är privat och inget som angår någon annan än de parter som ligger med varann.

Det är heller inte okej att ofreda främmande människor med sin egen sexualitet på det viset som TS beskriver. 

Bättre att tänka ut en annan fantasi som inte inkluderar främmande personer som inte har bett om att ta del av dessa fantasier.

• Anonym (Hin håle)

Ja flera gånger. 

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?