• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Anonym (bad girl)

Glömde! På öppet sovloft med fem andra par efter en fest, sängen var bara 80-bredd så vi låg ju redan på varandra ändå liksom...

• Anonym
    Anonym (bad girl) skrev 2011-05-01 18:59:36 följande:
    Glömde! På öppet sovloft med fem andra par efter en fest, sängen var bara 80-bredd så vi låg ju redan på varandra ändå liksom...
    Sov de andra paren ?
  • Anonym (bad girl)
    Anonym skrev 2011-05-01 19:08:06 följande:
    Sov de andra paren ?
    Vet ej...
  • Anonym (absolutyes)

Ja det har hänt massor av gånger.

Ett fint minne är när jag och min första pojkvän är ute på en utsiktsplats och så står vi och kramas längst upp. Jag får honom att ta sina händer under min korta kjol så att han smeker min stjärt. Snart kan vi inte hålla oss längre utan han lägger sig ner och jag sätter mig på honom med kjolen på, drar bara trosor åt sidan.
    Men så hör vi att det kommer folk så vi reser oss upp fort, tar varandra i händerna och springer springandes därifrån.
    När vi kommit ner en bit stannar vi till vid en stor gran och fortsätter där vi slutade. Mycket spännande och kittlande. 

En annan gång red jag min nuvarande sambo på min systers altan mitt i sommaren. Vi såg folk som gick längst vägen vid tomtgränsen under hela akten. Det var grymt! 

• Badabing
    Anonym (bad girl) skrev 2011-05-01 18:57:58 följande:
    Två decimeter ifrån, på andra sidan väggen från mitt gråtande ex på en studentfest, räknas det?

(Inget att försöka kopiera, faktiskt.)
    Hahaaha!!
  • Anonym

I en glänta i skogen bredvid en popurlär vandringsled
    Hemma hos båda mina föräldrar och de var hemma med respektive
    Hemma hos sambons föräldrar och de hemma
    Hemma hos min morfar när vi firat jul och massa folk var på besök
    I havet, på en klippa vid en strand
    Tvättstugan
    Snabbisar hemma hos oss när vi haft besök
    I ladan och folk gick utanför
    På balkongen när vi bodde i lägenhet (mittenvåningen)
    I bilen vid en välbesökt rastplats
    I lastbil på parkeringar med andra i närheten
    I en slogbod vid en badplats, precis när vi var klara kom det folk
    Utanför bilen på en parkeringsplats medans bilarna for förbi
    Allmännatoaletter
    På skotern

Nu när vi fått barn har vi lugnat ner oss lite, men vem vet...kanske ska ta upp det igen till sommaren ;)

• Anonym

Jag har alltid tyck om att leka med elden...
    1 gång i yngre åren så låg min flickvän uppe på mig med en filt över, byxorna åkten lite ned och min åkte in i hennes varma grotta... några minuter senare kom hennes bror in som var några år yngre och ville busa, han klätrade upp och gungade och hoppade i sängen en stund innan han gick... det gick även för oss strax efter..

1 annan gång med samma tjej så satt vi i baksätet medans hennes föräldrar körde och med en filt över så tog hon fram min penis och började onanera mig, jag drog upp hennes kjol och stoppade in två fingrar och lekte på..

1 annan gång med samma tjej så var det jag som körde bilen och vi satt i en färje kö mitt på dagen, plötsligt så böjde hon sig över till mig och tog fram min och började suga, jag tog min hand och stack den innanför hennes mjukisbyxor bakifrån och börja pulla... när det var dax att köra på båten såg vi att i lastbilen brevid så satt det en på första parkett och njöt av det han fick se... han log hela båtfärden över sundet...

Sedan gick det några år och tjejer kom och gick, men 1 tjej blev upphätsad på dansgolvet på ett disco och jag var inte sen med att dra hon bakom ett drapperi vid dansgolvet och fullbordade samlaget där, senare samma kväll med samma tjej på väg hem till mig så gick det hätt till först under ett träd och senare på vägen under polishusets trappa.

En annan gång med en annan tjej så kunde vi inte stoppa vid ett strand besök och drog en handug över oss mitt på stranden.

Det håller fortfarande på och det är alldtid lika spännande...

• Anonym

Förra sommaren, besök hemma av några grannar och deras barn, mitt i sommaren, varmt och soligt. Har några år tidigare haft hett sex med den mycket läckra lilla grannfrun medan hennes man under en efterfest med hennes man sovande, däckad i en soffa och min fru som hade somnat på sängen. Nu bestämdes att hon och jag skulle bli kvar och förbereda grillning på terassen medan min fru, hennes man och barnen gav sig ut i den lilla parken utanför och lekte med barnen.

En blick så förstod vi båda... Slutade med att hon klädd i en läcker i tunn sommarklänning och trosorna liggande bredvid henne, upphasad klänning står lutad mot räcket ute på terassen, putar med sin sexiga bak, min kuk i henne bakifrån. Räcket är ganska högt, når henne en bit över midjan, hon står framåtlutad medan hennes man ropar något upp till henne, hon svarar, han ser inte mig där han står och pratar med sin fru. Medan hon blir knullad av mig...

30 minuter senare äter vi alla middag ute på terassen, hennes fitta och trosor kladdiga av min sats. Känner hennes nakna fot under bordet, mellan mina ben medan hon vänd mot min fru pratar om den nya trenden, cupcakes...

• Badabing
    Anonym skrev 2011-05-02 14:39:24 följande:
    Förra sommaren, besök hemma av några grannar och deras barn, mitt i sommaren, varmt och soligt. Har några år tidigare haft hett sex med den mycket läckra lilla grannfrun medan hennes man under en efterfest med hennes man sovande, däckad i en soffa och min fru som hade somnat på sängen. Nu bestämdes att hon och jag skulle bli kvar och förbereda grillning på terassen medan min fru, hennes man och barnen gav sig ut i den lilla parken utanför och lekte med barnen.

En blick så förstod vi båda... Slutade med att hon klädd i en läcker i tunn sommarklänning och trosorna liggande bredvid henne, upphasad klänning står lutad mot räcket ute på terassen, putar med sin sexiga bak, min kuk i henne bakifrån. Räcket är ganska högt, når henne en bit över midjan, hon står framåtlutad medan hennes man ropar något upp till henne, hon svarar, han ser inte mig där han står och pratar med sin fru. Medan hon blir knullad av mig...

30 minuter senare äter vi alla middag ute på terassen, hennes fitta och trosor kladdiga av min sats. Känner hennes nakna fot under bordet, mellan mina ben medan hon vänd mot min fru pratar om den nya trenden, cupcakes...
    Haha. Ballt!
  • Anonym (slampan)

Japp, när jag och mitt ex fortfarande var tillsammans så hade vi sex på stranden medans våra klasskamrater låg och solade några meter bort :)

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?