• Badabing

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Lite på en gräsmatta intill en koloni. På nakenbadet där det kom 5-6 ungsomar bara sekunder efter jag lagt satsen på henne. I havet på samma strand..Hemma hos hennes föräldrar när de var hemma. Haha

• Badabing

Att knulla med dottern bredvid sig känns nästan lite nasty. Beroende på hur gammal hon är

• Badabing
    Anonym (bad girl) skrev 2011-05-01 18:57:58 följande:
    Två decimeter ifrån, på andra sidan väggen från mitt gråtande ex på en studentfest, räknas det?

(Inget att försöka kopiera, faktiskt.)
    Hahaaha!!
  • Badabing
    Anonym skrev 2011-05-02 14:39:24 följande:
    Förra sommaren, besök hemma av några grannar och deras barn, mitt i sommaren, varmt och soligt. Har några år tidigare haft hett sex med den mycket läckra lilla grannfrun medan hennes man under en efterfest med hennes man sovande, däckad i en soffa och min fru som hade somnat på sängen. Nu bestämdes att hon och jag skulle bli kvar och förbereda grillning på terassen medan min fru, hennes man och barnen gav sig ut i den lilla parken utanför och lekte med barnen.

En blick så förstod vi båda... Slutade med att hon klädd i en läcker i tunn sommarklänning och trosorna liggande bredvid henne, upphasad klänning står lutad mot räcket ute på terassen, putar med sin sexiga bak, min kuk i henne bakifrån. Räcket är ganska högt, når henne en bit över midjan, hon står framåtlutad medan hennes man ropar något upp till henne, hon svarar, han ser inte mig där han står och pratar med sin fru. Medan hon blir knullad av mig...

30 minuter senare äter vi alla middag ute på terassen, hennes fitta och trosor kladdiga av min sats. Känner hennes nakna fot under bordet, mellan mina ben medan hon vänd mot min fru pratar om den nya trenden, cupcakes...
    Haha. Ballt!
  • Badabing
    Anonym (Ja) skrev 2011-05-03 14:01:15 följande:
    Ja många gånger , vid Mellbystrand finns det ett område för oss som vill ha publik.
    Där knullar jag med både killar och tjejer och suger fitta och kuk. Härligt med publik 
    mellby verkar vara ett riktigt sexnäste om somrarna.
    där jag badar är det ett fåtal ggr som par vågar leva ut men desto fler runkande bögar kvällstid. dagtid inget alls.
    kanske borde ta en runda dit i sommar kanske
  • Badabing
    Anonym skrev 2011-05-03 17:13:33 följande:
    Om folk inte var så blyga, pryda och moraliserande så skulle vi haft överfulla nakenbad i Sverige. Nakenbad är det härligaste som finns och du blir solbränd och snygg på  köpet.
    Eller hur. Jag är där varje år. Underbart. Men lite ensamt då sambon ogillar det.
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?