Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-27 18:40NYA gravidtråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-127/m58082346.html
Tack TP! O grattis till dina 4 befruktade=) Håller tummarna för dej imorgon!!!!
Kram
Härligt Myslisa!!! bra att det blev till frysen med..(fast inte för att det behövs )
Ni som misslyckades med erat IVF som jag... en fråga: har ni också ont i brösten till och från? Jag har ont vissa dagar och vissa inte, sedan sticker det i bröstvårtorna, hur störande som helst!!! Har ni också/ eller har haft så och jag undrar när det i sådana fall slutar???
grattis till ni som ruvar och äggplockarna :)
det är förrestan 38 dagar sedan vårt äggplock och jag har haft en blödning som slutade för 18 dagar sedan och efter det så har det varit så här... jag vill bara höra hur länge det kan tänkas hålla på, om någon vet??
Kram
Myslisa - grattis till ruvarstatus! Kanonbra med fyra till frysen också. Alltid skönt att veta att de finns där även om jag naturligtvis hoppas att du inte ska behöva dem
Camille - jag har också haft lite stickningar i brösten efter mitt IVF. Jätteskumt! Tråkigt att ha lite gravidsymptom när man inte är gravid .-(
Ego: Pratade med kliniken igen och jag ska knapra tabletter för att skjuta upp mensen några dagar för att på så sätt undvika att äl infaller under påsken. Nu blir FET ca 12 dagar försenat men bättre det än att behöva vänta en hel månad till. Är glad igen
Tess - hur mår du nu? Tänker på dig. Vet hur svårt och mörkt allt känns när första försöket misslyckas. Kram
Gräddnosen: Vad skönt att det ordnade sig! 12 dagar är absolut bättre än en månad. Men visst är all väntan tråkig!!