Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-27 18:40NYA gravidtråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-127/m58082346.html
Tess:
Tess: KRAM hoppas ändå att det går bra!
Tess- Gumman, Jag hoppas ,hoppas så att det inte blir någon mens!
Tänker på dig! Många kramar
Hej allihop!
Ringt RMC nu o 9 av 10 ägg hade befruktats, kan inte va nöjdare!!!
Men de ville odla de lite längre denna dagen, så jag ska ringa på torsdag igen. Så då blir det ju ET på fredag! För de brukar väl inte sätta tillbka på dag 4?
Någon annan som har odlat äggen till dag 5? Är ju rädd att där ska trilla bort några på vägen.
Kram
tess: hoppas att den inte dyker upp utan att det bara är en liten blödning som man kan ha när man är gravid. kram på dig!!!
myslisa82: så himla bra! 9 ägg, ja då har dom då att välja på och det är ju super att de ska odla längre, det är ju större chans då att de överlever när de sätter in ägget/äggen. :) Grattis!!!
myslisa: Har också hört att det är bra att odla länge så det får vi väl verkligen hoppas att det går BRA!
Tess; hur går det för dig??
Har själv vart och hämtat mina grejer så nu är det på riktigt *glad*
Lite nervös inför spraybiverkningarna bara..fick en hel del sånt förra gången...
Hur har NI haft det?????
Tack alla för era tankar o kramar!
Tyvärr ser det inte bra ut då blodet har ökat samt att jag fick minus på stickan nyss. Känner mig tom o man ifrågesätter sig själv som kvinna, ska det vara så svårt att lyckas med de mest naturliga vi är gjorda för!
Vad händer nu?
Typiskt så har de stängt teletiden på SU för idag o får ringa imorgon igen!
Hur orkar man, hur orkar ni som gått igen fler än ett IVF?
Gråter
Ååååå Tess....många varma kramar!!!!!
Man orkar för att man måste....klen tröst men jag lovar det går.....men var lessen ta dig tiden att vara det!!! *kramar om*
Tess: Åh, vad ledsen jag blir för din skull!! Jag undrar precis detsamma, förstår inte hur jag ska ta mig vidare om vi inte lyckas . Men på något sätt gör man nog det, precis som jomi säger, just för att man måste. SKickar styrkekramar till dig!
myslisa82: Grattis till det lyckade resultatet! Hoppas många ägg klarar sig till på fredag så ni får till frysen också.
Ego: Dags för ÄP imorgon. Har huvudvärk och magont idag... hoppas verkligen jag mår bättre imorgon, känns som det blir jobbigt nog utan att vara sjuk också.