Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-27 18:40NYA gravidtråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-127/m58082346.html
Gräddnosen: är det graviditetssymtom att det pirrar i bröstvårtorna? Hoppas att jag inte får så här när jag blir gravid, då blir jag galen!! :) det är ju jätte otrevligt!
Vad roligt att du får göra ditt FET snart!! Jag väntar på min mens så att vi får göra vårt FET snart också :)
Tess: Håller tummar för att din mens dyker upp snart och kramar sen tummarna ännu hårdare för att ditt lilla embryo ska klara sig!! På rmc i Malmö måste man också göra FET så länge man har något embryo i frysen. Det är visst nya regler sen i höstas.
tess och gräddnosen: vad roligt att vi kan följas åt :) vi har bara 2 stycken i frysen så vi ligger ganska lika till där också! Vi får hålla alla tummar och tår vi har :)
Turkisk Peppar: Lycka till idag=)
Men HALLÅ... jag blir förmodligen plockad V. 15!!!!!
Beräknat till v. 13 men då är det Påskavecka + att jag förmodligen får spraya längre V.14 hade de fullt så de trodde v. 15!!!!!!!!!!
OMOMOMOM det lyckas v. 15 när skulle bf bli då???? Januari va????
(man måste ju få hoppas eller...)
jomi: Det skulle bli precis vid årsskiftet tror jag. Den veckan man gör ÄP räknas som v 2 av graviditeten har jag hört. Så gravvecka 40 för dig lär ju bli v 53/v1 (v 13+40) i så fall. Vet inte hur nyår ligger i år, men vissa år finns väl en v 53 och vissa inte. Du får knipa sista veckan om du vill ha en januaribebis Klart man får hoppas
Håller tummar för dig!! Själv har jag räknat ut att jag får bebis sista veckan i november ifall allt går vägen. Mycket kan hända innan dess, men drömma kan man ju alltid
.