• jomi

Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2

Måste bara fråga ..har för mig att nån mer har frågat tidigare men orkar inte leta....

OMEPRAZOL vid ivf försök funkar det???

Har åkt på en ordentlig magkatarr som måste bort!!!!!!!!!!!*ont*

Fråga: Hur länge har ni SPRAYAT?? när jag läste om mitt första försök sprayade jag i 33 dagar innan jag fick börja med sprutpr...Ni?????

• jomi

Tess och Grodprinsessan: Håller tummarna för er nu!! Givetvis så ska ni har plus ;)
    Kommer tyvärr inte ihåg biverkningar av vaggisarna....

Själv så ska jag hämta ut alla grejjer på Apoteket i dag...spännande bara det! mindre spännande att betala multum för det bara :(
    MEEEEEN klart att det är värt det om man lyckas....bara att vara positiv och ta hand om sig!!!! (lätt va?!)

• jomi

Skulle hämta mina grejjer på Apoteket men det fanns inga recept inlagda!!!!!!!!!!!
    SMART!! finns inga teletider mer idag och jag börjar på Onsdag morgon!! Hoppas att jag får tag i dem i morron!!!! *knepigt*

• jomi

myslisa: Har också hört att det är bra att odla länge så det får vi väl verkligen hoppas att det går BRA!

Tess; hur går det för dig??

Har själv vart och hämtat mina grejer så nu är det på riktigt *glad*

Lite nervös inför spraybiverkningarna bara..fick en hel del sånt förra gången...

Hur har NI haft det?????

• jomi

Ååååå Tess....många varma kramar!!!!!
    Man orkar för att man måste....klen tröst men jag lovar det går.....men var lessen ta dig tiden att vara det!!! *kramar om*

Längtar.....
  • jomi

va kul att det händer skojjiga grejjer här inne!

Gräddnosen : Go girl? ;)

Turkiskpeppar: Skönt att ha det överstökat va? Lycka till imorron!!

Myslisa: Lyckat till!!!!!

Loppanlängtan: har missat att ni ska till värmen...SKÖNT...

Här puffas det för fullt 5,30/13,30/21,30  skönt att vara igång men jag är lite nervös denna gången..det var jag inte sist.....

Längtar.....
  • jomi

Härligt Myslisa!!! bra att det blev till frysen med..(fast inte för att det behövs )

Längtar.....
  • jomi

Men HALLÅ... jag blir förmodligen plockad V. 15!!!!!

Beräknat till v. 13 men då är det Påskavecka + att jag förmodligen får spraya längre V.14 hade de fullt så de trodde v. 15!!!!!!!!!!

OMOMOMOM  det lyckas v. 15 när skulle bf bli då???? Januari va????
    (man måste ju få hoppas eller...)

Längtar.....
  • jomi

KUL! PEPPARN!!!!! Ska hålla tummarna nu då!! :)

Måste fråga...när sprayade ...symptom samt NÄR kom dem och hur länge höll dem i???

TREVLIG HELG!

Längtar.....
Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2