Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-27 18:40NYA gravidtråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-127/m58082346.html
Hej alla!
Ville höra med er som plussat efter IVF, är idag på RD10. Det enda jag känner är svullna o ömma bröst! Är orolig över att det inte kommer att bli något puss då man inte känner så mycket! Hur kännde ni innan plusset o hur känner ni andra här inne som ruvar?
Kram
Hi,hi det blev puss istället för pluss.
Svejs
Fredagspuss
Utan att själv ha plussat så har jag följt ett STORT antal trådar med ruvare under de senaste månaderna. ALLA möjliga symtom kan orsakas av progesteronvaggisarna men oxå av en graviditet. En del känner massor, andra inget och är ändå gravida!
Håller tummarna Tess!
Tack så mycket lopplängtan! Har varit o tränat nu o känner mig lite piggare o gladare! Göööt att det är helg oxå.
Tänker du testa i förväg Tess? Tycker du har väldigt långt kvar till TD med tanke på hur länge du redan ruvat. Håller tummar för ett plus!
Hahahhaahaa... så fort jag bara stoppade ner gravtestet i glaset så vips så var mensen här... eller den börjar komma, lite färgade flytningar och testet visade
fet ...
Spargrisen - trist med mens! Visst, är det typiskt! Så fort man börjar få upp hoppet det minsta så är mensen där. Det slår aldrig fel. Så ett bra tips om man vill få igång sin mens (till FET tex) så är det bara att ta ett grav.text, sen sätter den igång
Själv väntar jag på äl, utan framgång. Är på dag 15 idag, eller dag 17 beroende på vilken dag man räknar som dag 1. Fick ju bruna flytningar två dagar först innan mensen kom igång ordentligt. Hur som helst brukar jag få utslag på äl-stickorna på dag 13, men inget än. Det verkar som äl blivit lite konstig efter IVF. Eller så har jag ingen äl den här månaden?