• Mariaaa

Några som vill ha barn som är mellan 16-19??

Jag är 16 snart 17 och jag vill inget annat hellre än att få ett barn. Jag va gravid för ca 2 år sedan med en liten pojke men blev tvungen att göra abort pga massa skäl. Detta har fått mig att må skit i 2 års tid. Och jag försöker nu att kunna bli gravid igen.

Finns det några andra 16-19 åringar som vill ha barn nu eller redan försöker??

• Svar på tråden Några som vill ha barn som är mellan 16-19??
  • Dansken

Menar du allvar med att du, klockan 7 på morgonen, har slagit upp det? Men okej, jag ger mig, du vill säga kam. Men att dra alla över en kant är inte heller fel. om du tänker på det är det mer logiskt. men detta är inte relevant i TS fråga. så jag avslutar nu. ha en trevlig dag.

• Cornbread
    Dansken skrev 2010-02-19 07:22:30 följande:
    Menar du allvar med att du, klockan 7 på morgonen, har slagit upp det? Men okej, jag ger mig, du vill säga kam. Men att dra alla över en kant är inte heller fel. om du tänker på det är det mer logiskt. men detta är inte relevant i TS fråga. så jag avslutar nu. ha en trevlig dag.
    Ja logiskt eller inte. Det heter i alla fall 'dra alla över en kam' , sen är det väldigt många som börjat säga kant nu på senare år, men i grund och botten är det kam. punkt.
  • Hallonmumsan

det med att vara mogen eller inte. när jag var 16 var jag en sån som verkade väldigt mogen i gämförelse med mina jämnåriga. nu väntade vi ändå tills jag var 18 innan barn skaffades. nu efter yterligare 4 år (är 23) så tänker jag tillbaka så var jag inte hälften så mogen som jag är idag. man tycker oftast att man är mognare när man är yngre. Det spelar inte så mycket roll hur vuxen man fått bli tidigt. den mentala mognaden tar ändå tid även om man har mer erfarenhet än jämnåriga och har fått klara sig själv tidigt.

• Lurvenpajsaren
    Dansken skrev 2010-02-19 07:22:30 följande:
    Uttrycket med "kant" är inte korrekt, man drar alla över en och samma kam. Roligt att du rättar fel på den som rättar korrekt!
  • Yoshii

Men snälla... Varför "rätta" när du antagligen förstog vad hon menade?!
    Det är rätt OT nu....

Skulle ni rätta mig skulle ni få ett heltids jobb kan jag lova, då jag har dyslexi {#lang_emotions_wink}

• Cornbread
    Love3 skrev 2010-02-19 10:12:27 följande:
    Men snälla... Varför "rätta" när du antagligen förstog vad hon menade?! Det är rätt OT nu.... Skulle ni rätta mig skulle ni få ett heltids jobb kan jag lova, då jag har dyslexi
    dyslexi är väl inte samma sak som att skriva fel ord ;)
  • Yoshii
    Cornbread skrev 2010-02-19 12:19:52 följande:
    dyslexi är väl inte samma sak som att skriva fel ord ;)
    Haha nej, men jag trode du skulle förstå poängen {#lang_emotions_wink}

Men... nej.....
  • Cornbread
    Love3 skrev 2010-02-19 12:21:14 följande:
    Haha nej, men jag trode du skulle förstå poängen Men... nej.....
    strunt i det nu, jag skrev också att det inte hörde hit men att jag var tvungen för det störde mig litegrann bara ^ var la inte så farligt.
  • Grill

Hitta dig själv som människa först, lös dina egna problem sen kan du börja tänka på barn. Ett barn ska inte rädda dig eller göra dig hel.

Svar på tråden Några som vill ha barn som är mellan 16-19??