Matillin skrev 2010-03-31 14:48:56 följande:
Klart du kommer klara kursen. Det är lite repetition av a-kursen i b men mycket nytt.Jag mindes ju inget av hur man räknade bråk tex eftersom jag läste a-kursen för 12 år sedan men det gick rätt fort att komma in i det igen.I b-kursen men mest i c kursen är det mycket bråkräkning fast då av lite mer avacerad art Men det kommer gå jättebra.Du verkar ju vara flitig som sagt och då brukar man lära sig saker även om som är svåra för än Grattis till mvg.
ok d går säkert bättre än vad jag tror nu! Ska börja läsa lite nästa vecka så får man bara hoppas på d bästa

Men tycker du att jag borde köpa a boken oxå lr klarar jag mig med internet bara?
YasValla skrev 2010-03-31 17:19:24 följande:
Tack, ja det är jätte skönt :) både eng och psy har ett uppdrag kvar och nästa vecka kommer jag att skriva nationella prov, så nu gäller noga planering :) Jag har sökt till Lund och sen Malmö, bor själv i Malmö så det är lätt att pendla. och du, är du klar snart och vad ska du läsa?
Skriver du nationella prov genom hermods lr? Verkar vara olika i olika kommuner nämligen!
ToZa skrev 2010-04-03 21:13:05 följande:
Nu förstog jag .. Snacka om att vara trögtänkt ibland
hehe jag fastna på den med, fatta först inte vad LMV stod för