sus70 skrev 2010-03-23 09:19:41 följande:
Muntlig examination i Engelska B vad är det för typ av frågor?Nån som haft detta? Jag pratade med Hermods flera gånger igår via deras support telefon, lite kötid var det men jag kom fram varje gång
jag har läst eng b genom hermods men minns inte exakta frågor tyvärr
Minns bara att vi pratade mkt om böckerna jag läst så fick jag jämföra dem o andra böcker m.m. snacket beror nog på vad man siktar på för betyg o vilken nivå engelskan ligger på. Ju bättre engelska, desto djupare snack tror jag! Så det gäller nog bara att prata, prata, prata så du kan visa att du hanterar engelskan på olika plan!
ToZa skrev 2010-03-23 09:05:55 följande:
Haha kan tänka mig att det ska bli skönt för dig att slippa dom .. Jag ringer o ringer men dom svarar inte . Jag hade fått tillbaka mailet som jag skickade igår också . Ska jaga dom idag . Såhär kan dom ju inte hålla på , speciellt när dom inte ens svarar på telefon . Jag avskyr dom muntliga , visste inte ens att det fanns skriftliga? Jag uttrycker mig mkt bättre i skrift . Vad finns det för skolor som har skriftligt?
SKÖNT att d löste sig. Ett TYPISKT hermods problem haha att d inte informerar om sånt viktigt... Dubbelkolla att din emailadress är rätt registrerad under "personligt" de hade skrvit ner min helt fel en gång.
Via jensen education har man inga muntliga examinationer, bara skriftliga prov på internet. Jag älskar betygsdialogerna haha o får bra betyg tack vare dem så skulle jag byta till skriftliga skulle jag nog inte få lika bra betyg
Har ni andra haft mkt strul m csn? Jag har d konstant p.g.a. att hermods är så efterblivna och skickar in fel uppgifter. Skickade precis in min sista ansökan för komvuxstudier nyligen. Ska bli så skönt o plugga på högskolenivå sen o slippa alla orealistiska krav från csn med tider o sånt!!