Hej alla, nu e jag här igen, efter att jag har varit och labbat för kemi och fysik, så nu e jag klar med labben har bara uppdragen att göra;) det skänns skönt faktiskt,
men ere ingen som har kommit igång med fysik A, B ? eller kemi B ? så hör av er;)
för jag har faktiskt fassnat på uppdrag 1 och 2 i fysik B och har lite missat i A kursen,
men iallafall, de funkar
sus70 skrev 2010-03-16 21:15:00 följande:
sus70: är det ngn specifik fråga du vill ha hjälp m nu? tänkte om du hann komma igång idag. Jag kan liksom inte få igång tänket i uppdrag 1 sitter o kikar på frågorna men det lossnar liksom inte Har du nåt bra att maila så man kan få igång tankeverksamheten så är jag tacksam
[email protected]">
[email protected]jaaduu, sådär tänker alla andra elever som är nya och börjar på distans, i kanske korr och andra skolor via liber,
du vet väl att det är FUSK att skicka uppdrag till någon?
jag kan bara säga att en gång för 2 år sedan då var jag ny i distans och skulle precis börja med religion A, då såg jag någon här i familjelivet, som hållde på med samma kurs så jag frågade bara, skulle du kunna skicka svaren på fråga 2 och 5 , så skrev hon ut det och skickade till rektorn i skolan och fick varning att det är FUSK, och om jag gör det igen så blir jag kickad, så akta dig ifrån att fråga sådär att få rakt ut hjälp,
liksom vad ska vi känna på att skicka uppdragen helt klara medans vi har tänkt och pluggat sönder oss, samtidigt, dú lär nog dig ingenting utav att ta frågorna, hur ska du klara dig i framtiden om du ska fråga efter hjälp utan att försöka? religion A tyckeru är svår? hur ska du klara andra kurser, och så du vet, är religion A den lättaste kursen som finns,
samtidigt de finns alltid lärare man ska vända sig till när man har fassnat på något,
så tips gör ditt bästa och försök, OM du inte lyckas att förstå frågan kan du vända dig till läraren,
här i tråden är det för dom som behöver förklaringar, och snacka lite om man har fassnat på någon och få kanske hjälp men inte att få hela uppdragen rakt ut,
det är fusk, så akta dig
sry att jag kanske hade dålig humör när jag skrev det, men det är nog för ditt bäsa, och lycka till,
jag kan hjälpa dig med säg vilken fråga, så kan jag hjälpa dig var du ska läsa, för religion A är lätt, och man behöver inte ens tänka när jag gjorde kursen för allt fakta ska man ha kunnat om man har gått i 9an, för det är ungefär samma innehåll,
hälsningar