ToZa skrev 2010-02-20 22:26:23 följande:
17 06 07 : Härligt att du är så pass motiverad . Hur länge har du pluggat distans ? 4,5år är länge det =) Men samtidigt så pass kort tid av ens liv . Jag har faktiskt funderat på inköpare mer o mer .. Satt och tittade på en utbildning i går som heter "internationell inköpare" och den är på 2år . Jag vart riktigt sugen . Jag tror jag hinner känna efter och så under tiden jag pluggar distans . Har ju ett tag på mig Hur långt har du kvar tills du är klar ?
Ja det finns ju mkt intressanta utbildningar att välja! Va inne på internationell inköparte ett tag oxå men kan tänka mig att det innebär en del resor så jag gav upp den idén. Inköpare verkar annars vara ett ganska intressant yrke men man måste nog brinna för det man gör annars tröttnar man lätt, typiskt för mig
Jag började oxå from scratch, hade bara 100p avklarade och blir helt klar nu i oct
känns så himla skönt! När tror du att du blir klar?
Mommee skrev 2010-02-21 10:16:10 följande:
jag har inga problem att lära mig uppdragen, har läst i 1,5 år så jag vet hur man gör :-P va bara nyfiken på vilka frågor han ställde....
Matillin skrev 2010-02-21 10:29:51 följande: