Lislis skrev 2010-08-11 18:14:33 följande:
170607 - Japp, klarade alla frågor, skickade in uppdraget vid lunchttid och fick svar under eftermiddagen! Lyckades få MVG! Jag har ju endel vana med att skriva matte i uppdragen nu eftersom det är mycket matte både i kemin och fysiken. Men jag var riktigt nervös, när jag väntade på svaret. Vet ju att när man räknar i böckerna tänker man ju ibland rätt men missar typ att minus och minus blir plus och sen blir hela uppgiften fel... Men det var riktigt skönt att få tillbaka uppdraget! Fick samma lärare som jag hade i kemi b och han var väldigt bra och hade en enkel muntlig examination, så jag hoppas på samma nu!
Nu ska jag ta mig ett bad, sen ska jag kämpa vidare med att derivera tal!
GRATTIS till MVG:et! Passa på att njuta lite nu när du haft så många examinationer tätt!
tack! Känns skönt att helvetesveckan är över
Nu är inte nästa examination förrän om 1,5 mån!
Grattis till mvg:t i uppdraget!!! bra jobbat. Får du mvg i ett till uppdrag minst har du ju chans och få det som slutbetyg sen!
ToZa skrev 2010-08-11 18:57:13 följande:
Ah såg det men det måste vara jag som inte förstog ett smack! Får sätta mig o koncentrera mig riktigt :)
Skönt att den var lätt , då slipper jag oroa mig för det ;) Jag fortsätter läsa på måndag igen.
Wow , du är ju helt grym..Mvg i Eng C ;) Matte C verkar klurigt , hur kommer det sig att du valde d ?
jag har inte heller kollat igenom det ordentligt så kan tyvärr inte hjälpa dig mer. Ska börja läsa i boken nästa vecka hade jag tänkt!
tack
känns skönt att sommarens kurser är avslutade och att jag överlevde!
Matte C va jag tvungen att välja för att kunna söka in på min utbildning. Sen insåg jag även att den va bra att ha även om jag skulle ändra mig eftersom den ger meritpoäng ifall matte c inte är ett krav för programmet.
för er som bara läser kurser för att få ihop ett slutbetyg så rekommenderar jag att läsa datorkunskap! Fan vilken nödvändig kurs - jag som trodde att jag va bra på word har lärt mig sjuuuukt mkt i första studieguiden. Man behöver ingen kurslitteratur eftersom det är webblektioner. Sen ska man få lära sig excel och powerpoint oxå, två program som man kommer stöta på i arbetet sen ändå. Jag önskar jag hade kunnat detta tidigare när jag jobbade, fick alltid be andra göra mina excel blad åt mig