Houston skrev 2010-05-25 10:04:05 följande:
ja, förstår du är upprörd och less!! Speciellt när du nrä som helst kunnat och läraren ger dig så få tider att välja på. Hoppas verkligen det löser sig!!Själv är ja bara så less, bokade omvårdnads boken på biblioteket, den kom igår, då va vi uppe i husvagnen o kom hem sent, idag är bibblan stängt och vi åker tillbaka till husvagnen på torsdag, skulle vilja göra klart första uppdraget, sitter lite fast, så klart, det är väl därför man har kursböcker till hands Nåja, jag får väl försöka så gott jag kan...känner bara mig så himla oinspirerad nu när de blev så här...
tack för stödet
hoppas oxp det löser sig! Är det ingen annan som får hämta boken åt dig? om de har ditt leg o lånekort? Hoppas du får den innan så du kan få lite gjort
Matillin skrev 2010-05-25 13:57:10 följande:
Förresten så skrev jag nationella provet i Matematik C idag, och jag fick VG *glad*Hade inte satsat på mer än G så därför kändes det extra bra 17 06 07Ska på intervju nästa fredag för Logistikprogrammet Logistik/inköp i Kista.Skrev ett personligt brev och blev kallas på intervju så jag hoppas att jag får en plats Pratade med några av mina grannar i förra veckan som visade sig jobba med logistik och blev minst sagt insiprerad. Min mans kusin jobbar som arbetschef på NCC och sa att dom tagit in flera elever som fått fast anställning på NCC från just min utbildning.Han tyckte att utbildningen där i kista verkade jättebra så det lät ju också bra Hur går det för dig, har du helt bestämt dig för programmet på SU som du pratade om förut?
Åh grattis! Vad kul. Duktig du är
Har snart läst klart ekvationskapitlet i matte b och det går faktiskt myyycket bättre än förväntat. jag kan o fattar allt hittills iaf
Är sååå nervös inför matte C dock. Ska läsa den i klassrum till hösten men är fortf lite osäker. Måste ha den för att komma in på PAO linjen
Upptäckte igår att jag kommer få 2,5 meritpoäng om jag vill in på juristlinjen och skippar jag matte c som kommer dra ner mitt snitt har jag stoooor chans att komma in. Fan att den utbildningen ska va så jävla svår annars skulle jag inte tveka!! Södertörn hade nån annan PA utbildning som ej krävde matten men att åka 1h 15 min varje dag fram o tillbax, nej känns inte så kul. Det är ju värdefulla pluggtimmar som försvinner!! jag är alltså mer kluven nu än vad jag va förut känns d som hahaha
Fan vad kul att du blev kallad på intervju!! Hur känns d? Är du nervös? Då kanske du redan fixat en praktikplats lr??
Sökte du in på civilingenjörlinjen i uppsala?
Chefen stöttade ju såklart sin lärare men jag gav inte upp. Hon hade såklart ursäkter för hennes beteende men jag har aldrig stött på en liknande lärare sen jag började aug -08. Upptäckte även att jag har henne i sommar igen så jag ringde till skolan och bad dem byta lärare. Jag vägrar ha henne, litar inte på att hon kommer behandla mig rättvist under examinationen efter att jag klagat till chefen. Har haft henne i en kurs tidigare och hon frpgade mig även saker som inte hade NÅGOT med kursen att göra, flera grejer o även när jag påpekade att det stod i studieguiden att man EJ behövde kunna det inför muntliga så sa hon bara: det spelar ingen roll, jag tycker det är viktigt. WTF? det är ju studieguiden som är min lärare i kursen, hur ska jag veta att hon tycker det är viktigt?. Hon verkar iaf inte ha någon medkänsla iaf när det kommer till sjukdomar och barn. är säkert barnlös och bitter, beter sig så iaf. *ARG*
Toza: Lycka till imorrn. bläddra igenom allt i boken innan en snabbis så du kommer ihåg vad som tagits upp ifall hon skulle grilla dig ang något annat som ej va med i uppdragen.
Jag sa till ämnesansvariga att jag ska göra särskilda prövningen nu för jag vägrar ha ngt med henne att göra. Så antar att det blir på fredag. Blir som ett skriftligt prov om jag uppfattade det rätt!