ToZa skrev 2010-04-05 14:51:03 följande:
Ja det tog ett bra tag. Jag satt o tänkte jätte länge "Fan jag har inte läst om lmv" Hur ska jag veta det här ?! :-s Sen trilla poletten ner ! Nu väntar jag bara på rättning av uppdrag 3 sen är det muntligt. Känns som det kommer gå sådär men just nu är jag bara glad om jag klarar kursen eftersom det varit så tufft senaste dagarna ... Har du nå tips på vad man ska träna på ? :) Nästa kurs är Näthandel och den ser jag verkligen fram emot
haha, jag va t.o.m. tvungen att maila läraren o fråga
Jag tyckte examinationen va superenkel, om du har övat in allt fr uppdragen o kompletterat med frågorna fr målbeskrivningen i studieguiderna så är allt täckt o du kommer kunna svara på alla frågor
Det är ju inte direkt ngn avancerad kurs så frågorna är ju väldigt enkla o raka
lycka till!!
Matillin skrev 2010-04-05 15:05:36 följande:
Nej jag har inte beslutat något ännu.Skriver hp på lördag och sen ska jag lämna in ansökan till högskolan, ska skicka ansökan till ky utbildning med sen får jag se sen
ooh lycka till på hp!!! hoppas du får bättre resultat denna ggn
behöver din hjälp... jag har inte fått in eng c kursen ännu o har snart läst ut "of mice and men" som du rekommenderade
o vill gärna skriva om boken direkt men skulle behöva uppdragsfrågan och rätt studieguide. Har du lust o hjälpa mig m d?
Perlan skrev 2010-04-05 22:32:41 följande:
17 06 07: Tack! . Just nu läser jag Psykologi B, Geografi B, Samhällskunskap C, Historia A & B samt Matte C. Så det är fullt upp med andra ord .Är det någon här som vet hur man citerar enbart en del av texten?
Oj jävlar, du tog d inte lite lugnt m kurserna
Ska du läsa vidare sen?
miLLus skrev 2010-04-06 16:00:47 följande:
Jag läser också samhällskunksap C. Sitter just nu och grubblar över dispositionen på mitt enskilda arbete. Känns lite still just nu
Har man ngt liknade arbete i sh b oxå lr slipper man d?