• Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5
  • summertime123
    ToZa skrev 2010-03-29 23:29:39 följande:
    Hallå i tråden! Jag har märkt att jag ska verkligen inte plugga på kvällarna . Sitter med mitt 2:a uppdrag och jag har inte bara en fråga som jag fastnat på utan 2st . Kört fast rejält . Första kursen har varit tuff för jag har haft 2 uppdrag att skicka in (det andra ska in imorgon) och min sambo är bortrest så jag är hemma med min tös på snart 16mån som lever loppan = svårt att plugga på dagarna.  När jag pluggar på kvällarna så bara säger det stopp ! =/ Hur går allt för er ?
    aah jag lider m dig! Jag va oxå så i början, kunde bara läsa under dagtid. Det tog mig nästan ett halvår innan jag kom igång ordentligt. Sover hon ngt under dagtid? Testa plugga då lr kanske sov samtidigt som henne så du pallar plugga på kvällen? Så brukade jag göra förut när sonen va hemma sjuk men nu sover han inte alls under dagen
    Lyckades du få in andra uppdraget?

Jag hade nog den "konstigaste" betygsdialogen igår. Det var min 19:e examination genom hermods och för första ggn så frågade mig läraren en massa saker som inte alls hörde till kursen lr så va d verkligen överkursfrågor! En grej minns jag t.o.m. stod i studieguiden att man INTE behövde kunna utantill eftersom det inte skulle dyka upp på examinationen men så frågade hon det ändå! jaja jag lyckades ändå få mvg fast är nog lite chockad över hur annorlunda det gick till haha, hon kanske e ny på hermods.... anyways, har en till examination m samma lärare snart igen och då ska jag bannemig kunna svara på varenda fråga!!!
  • Matillin
    summertime123 skrev 2010-03-29 18:38:59 följande: