Mommee skrev 2010-04-21 10:26:26 följande:
hallo, ja jag fick mina uppdrag rättade NU tylidgen, fick höra av en lärare att de har för mycket att göra och de börjar dröja på tiden, liber har kontrakt med andra skolor och skolorna börjar bli fler elever som söker in till, så det är fullt upp för deras skull, jag har nu väntat på att jag ska få tid i matte D och fick de precis, jag ska ha den snart, men har ingen aning hur de kommer gå till? är det desamma som de andra kursen att man får nationella prov eller hur är det? skulle vara tacksam om jag fick feeb back, hälsningar
jag upplever oxå att de verkar ha mer att göra. Mkt svårare att få boka examinationer, längre rättningstid m.m.
ToZa skrev 2010-04-21 10:53:54 följande:
Mina uppdrag är ännu inte rättade .. =/ Va kul att du gillade PA .. Hoppas jag också gillar den! Va duktig du är som gör så mkt på en gång , wow ! Jag ska läsa Inköp och varuhantering också , vad tyckte du om den kursen då? Affärskommunikation i Engelska har jag funderat på att läsa , har inte bestämt mig ännu :) Jag ska skicka in mitt sista uppdrag i Näthandel idag , egentligen igår men jag mådde inte bra alls igår kväll och slocknade kl 21 så det får bli i dag. =)
jag har oxå honom nu, i inköp & varuhantering o d har tagit ca 2-3 dgr att få uppdragen rättade. Har du kontaktat hermods om han inte rättat ännu? En vecka ska man ju inte behöva vänta egentligen eftersom deras policy är 48 h...
Inköp & varuhantering har varit lätt o ganska "rolig" faktiskt, mkt av innehållet kände jag igen tack vare andra kurser. Ska du läsa den efter näthandel lr?