summertime123 skrev 2010-03-28 21:15:58 följande:
hallå i stugan. Här har jag verkligen fullt upp. Ska läsa dubbla poäng fram tills oktober och har haft en sjuk son hemma i en vecka, lyckades dock skicka in 3(!!) uppdrag under denna period, stackars barnet har fått kolla myyycket på tv, hade ju inget val har så mycket o göra nu Behöver lite hjälp, ska påbörja en matte b kurs i juni men skulle vilja påbörja den redan nu eftersom det tar sån himla tid att bli klar m matten. Är det någon som kan länka till studieguide 1 i matte b så vore jag OERHÖRT tacksam. Min sons dagis är även stängt i 4 veckor under sommaren men dubbla pluggandet fortsätter haha kan inte göra annat än att skratta åt situationen! hoppas ni andra har det mindre stressfullt o att allt flyter på som det ska!!
Ifall ingen har uppdragen till matte b kursen skulle jag tipsa dig om att i stället gå in på mattesidor på nätet där man lär sig att räkna från matte b kursen.
Så får du ett litet försprång, eller så köper du hem matte b böckerna redan nu så du kan börja titta lite i den
Och köp 3000 serien i matematik för där finns det även facitböcker att köpa till.
Mycket bra att ha när man räknar hemifrån själv