• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Hemflyttad

Snart dags för ditt ultraljud, så då kan du pusta ut ett tag efter det - lagom till jul och allt! Tomte

Vår son föddes 2012 efter flera års längtan. BF 9/2 2014 ...
  • majsanna

Här händer det mycket!! Grattis till alla plus och jag förstår er oro med blödningar och oro för missfall. Varit där själv och man vill inte se något blod även om man vet att det är jättevanligt vid tidig graviditet.

Här hemma planerar vid för Olles 1årskalas!! Den 26 december smäller det

Kram till alla.

• Love is everything

Nu har det kommit mörka flytningar idag... Känns verkligen som om det kommer skita sig denna gång... Kan det ha med att göra att det är td idag? Att jag skulle fått mens nu egentligen? Är så sjukt trött på dessa symtom fram och tillbaka... Och när jag tänker efter så har jag fått flytningar när jag ansträngt mig mycket och burit mycket, som idag. Burit på otto på stan, storhandlat och städat hemma. Vad har ni för tankar om detta?

• CarolineB

Men det behöver inte betyda något, det är ju så otroligt vanligt att blöda och ha bruna flytningar i början av graviditeten och särskilt i samband med när du skulle haft din mens. Det kanske har något att göra med att du ansträngt dig extra mycket. Det känns som att jag får mer flytningar när jag t.ex. är ute går med hunden.
    Förstår verkligen din oro men du skulle på VUL nu på torsdag va?

Usch lider med dig och håller verkligen tummarna att allt är ok!

Kramar

• amorosa

Love is: det kan absolut ha att göra med att din mens skulle kommit igår! Det var det första bm sa till mig förra veckan när jag var på hälsosamtal. Hade du inte td förrän igår? Hur tidigt testade du?

♥Alice föddes 2012-02-08♥
  • Love is everything

Jag testade plus på rd 6redan! :-P Idag är jag på rd 15. Förra gången (sep - som blev mf) fick jag bruna flytningar exakt samma dag som nu. Känns som om det är något som händer då? Alla mina tre mf har varit i v.5...

Mailade och fick en återbudstid imon istället för på torsdag, sååå skönt!! Men jag är så jädra nervös. Fastän jag mår illa, är hungrig och har molvärk och flytningarna avtagit efter att ha suttit ner heeela dagen så tror jag ändå att det blir negativt svar imon. Men håll gärna era tummar mer än nånsin nu!!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19