• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • amorosa

Fan fan fan... Var precis på toa, och det kom slemmigt blod när jag torkade mig...

♥Alice föddes 2012-02-08♥
  • Love is everything

Nämen fan vad orättvist!! Förstår precis dina tankar, har varit där många gånger... Men tänker ändå säga att en del (vill heller inte vara en utav dom) har flytningar/blödningar under många veckor så tidigt och det är helt normalt. Håller tummarna stenhårt! Håll koll på symtomen om de försvinner eller är konstanta, det är egentligen bara det du kan göra. Ta en extra vaggis nu och gå och lägg dig så får du se hur morgondagen blir! Kram på dig!

• amorosa

Love is: en extra vaggis?? Kan man göra det? Det har kommit yttepytte lite blod idag, men brunt istället. Bm sa så klart att det är jättevanligt, och sen pratade vi inte mer om det...

• Hemflyttad

Håller tummarna, amorosa! Låter positivt att det är brunt nu. Det ÄR ju så otroligt vanligt, har själv haft blödningar i någon grad varje gång jag varit gravid. Men roligt är det verkligen inte. Kram.

Vår son föddes 2012 efter flera års längtan. BF 9/2 2014 ...
  • Love is everything

Håller tummarna för att båda våras ärtor lever vidare och att flytningarna och blödningarna gjort sitt!!

1 vecka kvar till ultraljud.... Nervööööös!!

• CarolineB

Era ärtor har det säkert toppen inne i magarna :) Förstår att ni blir oroliga...
    Jag är orolig för att jag tycker inte att jag har några direkta symptom, endast lite ömma bröst men det är allt!
    Önskar nästan att jag mådde lite illa i alla fall Flört 

Hoppas ni mår bra och att det inte kommit ut något som vi inte vill!

Kramar

• Love is everything

Är ju i v.4+2 idag och tog ett CB precis som visade 2-3 veckor (v.4-5) så det kändes skönt. Jag har ju nojat så över mina tester, att de inte blir starkare nu dag för dag.

Själv har jag massa symtom... Men det känns bara härligt! Men det fruktansvärda pms-humöret hade kunnat kvitta(!) Stackars min omgivning...

• amorosa

Mina blödningar har försvunnit, tack o lov, och allt är bra igen! Jag har inte heller särskilt många symptom, mest ömma bröst och humörsvängningar. Dåligt tålamod med dottern, tyvärr... Mår lite skumt emellanåt, men inget direkt illamående, och lite trött ibland. Men absolut inget jag inte står ut med. Längta inte efter illamåendet, Caroline!!

Idag blir det en tur till Danmark (bor utanför Helsingborg) och julmarknad där. Hoppas på hyfsat väder! Önskar bara det kunde bli lite vinterväder. Vi har ju knappt ens haft minusgrader här nere...

• Love is everything

Usch, nu har det kommit mer beiga flytningar idag. Väldigt lite, men så jobbigt.... Mår skit och bara lipar. Tro fan det kommer skita sig nu, ett par dagar innan julafton...

• amorosa

Love is: nej, nej, inte tänka så!! Beiga flytningar är ingen fara!! Allt kommer att gå bra!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19