Stella Kardunn skrev 2010-04-21 11:11:23 följande:
Nämen va sjutton jag hade ju hoppats att hinna med en omgång före sommaren iaf, som jag misstänker att de flesta här hade hoppats på.....statistik hit och dit, blaaa! vi har ju själva "sett" precis att av 12 fina ägg kan det bli ett kvar vid en långtidsodling, så varför inte göra så direkt, men det är väl ekonomi det handlar om i slutändan...men jag förstår inte varför man gör allt detta och sen inte gör det sista lilla som kan vara avgörande...känns som pengar i sjön i många fall.
håller fullständigt med dig...om jag hinner ska jag läsa på allt jag kommer över ang. blasocystodlingar och komma väl förberedd, starta en diskussion och sen spruta ut fakta...måste leta efter bra avhandlingar bara. Poppis? I don´t think so
MissDrutten- hoppas ni har hunnit smälta lite av den tråkiga nyheten och snart ka blicka framåt. Det måste kännas jättejobbigt. Vi finns alla här för dig <3.
MaMaS skrev 2010-04-21 10:53:52 följande:
Kommenterar också lite snabbt, återkommer senare. Macpau: tack för info ang äp och jag säger också bara FAN!!!!!! jag visste det!! Kunde de inte sagt det direkt när vi var där i feb, så kunde man fått ta ställning till själv om man ville gå privat eller vänta 6-7 mån till.... Det känns så skönt att allt går precis som man vill hela tiden. Jag kan snart bara skratta åt hela mitt liv....
Tänk så här: nu ka det bara bli bättre-på alla plan förutom kärlekslivet förstås som är på topp
Finiz- jag funderar också över om jag ska tvinga sambon att lära sig att ta mina sprutor åt mig. Ska spela på hans samvete över vad jag kommer att få gå igenom. Fast å andra sidan kan det vara ett ypperligt tillfälle att försöka råda bot på min hemska sprutskräck!! Kognitivt beteendeterapi-here I come!!
Vad kul att det verkar som att ett par verkar kunna ses iallafall. Vi kanske kan göra en lista och fylla på? sen ser vi vilka som kan vilka dagar & tar den dan som passar de flesta.
Måndag 17 maj:
Macpau
Tisdag 18 maj:
Macpau