Liffan skrev 2010-04-21 21:34:21 följande:
Jag funderar på om även jag kan ha för lågt värde på sköldkörteln. jag har ju också väldigt kort mens och gick upp mycket i vikt (en del iaf) när jag slutade med prev. tror att de har tagit de proverna men ska nog ringa och höra. annars kanske man kan ta provet någon annanstans...
Alltid bra att få en second opinion som de kallar det. Min amma tog sköldkörtelporover och de visaed inget, men mamma kände ändå att det var något fel...så hon gick privat och det visade sig att hon hade tumör. När de opererade bort den så visa det sig att den var godaratd, så de tvar ju skönt, men hon har medicin som hon nu måste ta livet ut. Så jag har lärt mig att alltid gå till 2 olika oberoende läkare.
Vitsippa- vad kul att tiderna även passar dig! Då var vi tre än så länge..några fler som vill med?
Just nu är jag inne i deckare så jag läser David Baldacci (serien om "Kamelklubben").
MissDrutten skrev 2010-04-21 21:51:34 följande:
Inga sprutor behövs vad jag förstått innan FET, men får kolla upp det för jag har bestämt mig för att köra på. För ni har ju rätt...Hur jobbigt det än är så blir det ju förhoppningsvis värt det en dag.
Jag har också för mig att fet processen är ingenting jämfört med et, fysiskt sett (förutom den psykiska apekten då förstås)...skönt att höra att du mår lite bättre och ser framåt
Godmorgon Finiz! Hur är det idag? Smart idé med mobilen som påminnelse...det blir ju ändå en del tider per dag att hålla koll på.
Tarda skrev 2010-04-21 22:20:39 följande:
Det går bara fint så du kan vara lugn. Var rädd att den skulle smaka illa som en del nässprayer mot allergi jag haft men den är hyfsat neutral, lite lätt bismak av metall bara.Har inte märkt av några biverkningar ännu, men å andra sidan har jag bara kört i 2 dagar.Macpau: Hur går det med jakten på präst och kantor? Vi försökte först få tag i en präst från en annan församling men det var inte helt lätt, så vi la ner och tog en från församlingen där vi ska vigas. Tyvärr betyder det att vigseln blir ganska sent, 16.30, men vi får fotas innan och hoppas att vi hinner klart med desserten innan 23.00
Vi har hittat en präst! ´Vi rar den som hör till kyrkan, inte den som tillhår vårt stift. Blir enklare så, då han är bekant med kyrkan. Sen är jag inte så petig heller. Som Försöker skrev (tror det var hon): det är inte honom jag ska gifta mig med
Försöker- god morgon! Hur mår du idag? kramar