Liffan skrev 2010-04-21 08:59:35 följande:
GRATTIS! Äntligen!! och på Norges nationaldag också... då kan du kanske fika med oss sen på eftermiddagen?
Har ju inte fått någon kallelse men pröva 031-342 28 71, det går till sekreteraren som har hand om IVF-kön. om inte annat kan de kanske ge dig numret där.
Ha ha ja visst är det kul, min spontana kommentar till sambon var "oj då kanske vi får en norrman i slutändan"
vilket jag tyckte var hysteriskt roligt, men inte sambon
Tack, jag hade försökt det numret ett par ggr också men blev bortkopplad hela tiden med ett automatiskt "tack för ditt samtal" *klick*, mycket irriterande! Men jag provade igen nu efter fikat och kom fram.
Det går däremot inte att boka om tiden till samma del av dagen, alternativet är 2 olika dagar, så det går jämt ut för mig. Hon sa däremot att gruppinformationen inte är obligatorisk på något sätt (vilket jag hört här förut) samt att allt utom filmen går att läsa sig till hemsidan, så det räcker att lämna provet på morgonen och sen komma till nybesöket på eftermiddagen. Så nu undrar jag med er som varit på informationen, är den värd en halvdag semester extra?
Ja blir det fika då ska jag kunna komma med också!