MaMaS skrev 2010-04-22 16:25:54 följande:
Ja, jag känner mig faktiskt lite gladare idag. Ibland behöver man bara lite tid att smälta allt. Nu tänker jag att det kanske inte är meningen att jag ska göra ivf just nu, utan ska först ta mina mediciner. Jag brukar tänka att det finns en mening med allt, fast det ibland kan vara svårt att se. Men, har jag en dålig dag imorgon kommer jag nog tänka helt annorlunda Macpau: Men herregud!!! Här sitter jag och klagar över lite dåliga sköldkörts-värden...har de inte sett detta med dina ägg tidigare när de gjort vul? När du bara pratar om sprutan ryser jag över hela kroppen. Men du kommer fixa det!! Man får väl försöka tänka vad det ger i slutändan. *bamsekram till dig*
japp, men det som inte dödar, det härdar!! Och jävlar vad härdad man har blivit det sista året med allt...
Han var väldigt ordentlig och kollade noggrannt efter att jag berättat om min mamma. Sen sa han lite hoppfullt att det kanske döljer sig ett par till blåsor bakom, men avslutade ändå med att han trodde att det var så, och att chansen är stor då det är ärftligt. Sist garderade han sig och sa att det kanske inte alls behöver vara så. Jag förstår honom. Man kan ju aldrig riktgt veta. Därför ville han chockstarta min äggproduktion, även om det innebär att jag blir överstimulerad. Då vet han iallafall hur lägt ser ut för mig. Sen fanns chansen att man kan frysa dem (om jag får en massa ägg) o0ch göra FET.