Åh, jag blir så avis varje gång du skriver att du sätter dig på tåget till familjen Liffan, jag skulle så gärna vilja ha lika "lätt" att träffa familjen och få lite miljöombyte. Har iofs bror i Sthlm men han är så upptagen jämt att jag skulle känna mig i vägen mest tror jag, de jobbar ju också. Jag hoppas tågresan går bra och att ni får en riktigt trevlig helg!
Idag ska jag till jobbet på eftermiddagen, farmor med särbo kommer och passar Liten...börjar faktiskt känna mig lite nervös nu, inte så mycket för att farmor ska passa R, det lär hon överleva utan för att jag känner pressen att prestera på jobbet. Men jag får väl utgå ifrån att de inte förväntar sig att jag ska kunna komma in och styra upp bokslutet utan att få fundera en stund och inte ha koll på allt direkt.
I morgon siktar vi på att vara med på jullunchen också, men då får Liten följa med eftersom det är mer nöje.
Hej Seerena! Roligt att du hittat oss, det är det inte många som gör längre Va roligt att ni lyckats och det är ju helt perfekt att ni fått en tjej, i den här tråden har vi nämligen allihopa lyckats med konst stycket att bara få tjejer Själv bor jag en bit från Göteborg, men jag är med så ofta jag kan och ibland tar tjejerna en tur från stan och hälsar på här med.
Hoppas allt är bra med dig också Kissie, längesen du kikade till oss nu! och hur går det LVHM?
Passar på att önska alla en riktigt trevlig helg såhär lite i förväg