• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Vattuman

Jag har annars ett förslag...
    Vad sägs om lite glöggmys hemma hos oss 4, 11, eller 18 dec typ kl 15? Och för att krydda ytterligare kanske våra karlar ska få följa med också? Vad tror ni?

4/12
    Juristen

11/12
    Juristen

18/12
    Juristen

Kram!

• Stella Kardunn

Tack själv Liffan! Det var så trevligt att ni kunde komma, tur att C ville vara chaufför! Nu hoppas jag du kryar på dig helt snart också så du kan få njuta lite av mammalivet i lugn och ro igen.

Tarda, jag hoppas tvätt och packning gick bra, fullt förståeligt att det blev lite mycket. Läste dock att lilla S blivit sjuk igen, jag håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande och en trevlig vistelse hos mormor.

Juristen, det var så roligt att få träffa lilla A (och dig såklart)! jag hoppas hon var nöjd på vägen hem så du kunde köra i lugn och ro.

Va skönt att det verkar rätta till sig Vitsippa, jag hoppas också det håller i sig nu! Jag hittar gärna på något nästa vecka, men kanske inte hemma hos mig den här gången och det skriver jag inte för att veckans gäster var jobbiga på något sätt Flört Jag är uppbokad på föräldragrupp på tisdag, annars kan jag när som.

Här har vi klarat av BVC besök med vaccination igår och det verkar som lilla R gick symptomfri genom det hela. Jag har inte märkt att hon verkade påverkad av sprutorna alls och nu ska väl faran vara över eftersom det har gått mer än ett dygn. Vågen visade 5 355 g och hon är 57,5 cm lång så sköterskan var nöjd (och jag med Glad).

Idag hade vi tänkt oss en tur för att hitta fotoalbum, men det blåser halv storm och regnar här så vi blir nog hemma tyvärr.

Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg! Hjärta

• Stella Kardunn

Jättebra initiativ som sagt Juristen! Jag tror vi kan alla gångerna, ska kolla upp den 11 bara då jag vet att vi ska få besök, men jag tror de vill komma på förmiddagen och inte har tid att stanna så länge då de ska åka norröver efteråt. Ska kolla med J om han är sugen på att följa med också.

Jag återkommer med mina "anmälningar".

• Tarda

Ååh jag är så less på sjukor. Både S och jag är snoriga, hostar och har feber, tråk. Men vi kom iväg till mormor iaf, C jobbar i helgen så att vara sjuk hemma hade inte varit roligt alls. Blir så avis på er som träffats, hoppas på date snart igen.

Mycket bra initiativ Juristen, vi kan 4 och 11, C jobbar 18e.

Sjukdomarna hindrar inte S utveckling iaf, nu står hon utan stöd och har tagit några små steg, hon klappar händer och vinkar. Stora lilla unge.

• Liffan

Vad skönt att vaccinationen verkat förlöpa utan problem Miss Star.

Trist att ni är sjuka igen Tarda. Tröttsamt är vad det är... Skönt att bli ompysslad av mamma.

Juristen: mycket trevligt tycker jag!

4/12
    Juristen
    Tarda
    Liffan utan man

11/12
    juristen
    Tarda

18/12
    Juristen
    Liffan med man

Kram

• Stella Kardunn

Har fortfarande inte rett ut den 11:e så jag anmäler såhär så länge.

4/12
    Juristen
    Tarda
    Liffan utan man
    Miss Star + sambo

11/12
    juristen
    Tarda

18/12
    Juristen
    Liffan med man
    Miss Star + sambo

God natt på er!

• Macpau

God morgon! Ska kika på datumen under dagen. Skulle vara jättekul att få med killarna nån gång så de får träffa människorna bakom namnen kram så länge.

• Stella Kardunn

Jag ökar på listan till dig Tarda

4/12
    Juristen
    Tarda med man
    Liffan utan man
    Miss Star + sambo

11/12
    juristen
    Tarda med man

18/12
    Juristen
    Liffan med man
    Miss Star + sambo
    Tarda med man

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?