Tack själv Liffan! Det var så trevligt att ni kunde komma, tur att C ville vara chaufför! Nu hoppas jag du kryar på dig helt snart också så du kan få njuta lite av mammalivet i lugn och ro igen.
Tarda, jag hoppas tvätt och packning gick bra, fullt förståeligt att det blev lite mycket. Läste dock att lilla S blivit sjuk igen, jag håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande och en trevlig vistelse hos mormor.
Juristen, det var så roligt att få träffa lilla A (och dig såklart)! jag hoppas hon var nöjd på vägen hem så du kunde köra i lugn och ro.
Va skönt att det verkar rätta till sig Vitsippa, jag hoppas också det håller i sig nu! Jag hittar gärna på något nästa vecka, men kanske inte hemma hos mig den här gången och det skriver jag inte för att veckans gäster var jobbiga på något sätt Jag är uppbokad på föräldragrupp på tisdag, annars kan jag när som.
Här har vi klarat av BVC besök med vaccination igår och det verkar som lilla R gick symptomfri genom det hela. Jag har inte märkt att hon verkade påverkad av sprutorna alls och nu ska väl faran vara över eftersom det har gått mer än ett dygn. Vågen visade 5 355 g och hon är 57,5 cm lång så sköterskan var nöjd (och jag med ).
Idag hade vi tänkt oss en tur för att hitta fotoalbum, men det blåser halv storm och regnar här så vi blir nog hemma tyvärr.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg!