• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Vattuman

jag får väl fylla i gubben också då...

4/12
    Juristen med man
    Tarda med man
    Liffan utan man
    Miss Star + sambo

11/12
    juristen med man
    Tarda med man

18/12
    Juristen med man
    Liffan med man
    Miss Star + sambo
    Tarda med man

• Vitsippa76

Vi kommer också gärna på glögg! Mysigt!

4/12
    Juristen med man
    Tarda med man
    Liffan utan man
    Miss Star + sambo

11/12
    juristen med man
    Tarda med man
    Vitsippa + sambo

18/12
    Juristen med man
    Liffan med man
    Miss Star + sambo
    Tarda med man
    Vitsippa + sambo

MissStar - ville du ses i veckan? Du får gärna komma hit om du vill! Jag kan både onsdag, torsdag och fredag. Kanske nån annan som vill haka på också?

• Stella Kardunn
    Vitsippa jag ses gärna! Kan både onsdag och torsdag, men är osäker på fredag (kanske ska vara chaufför då). Jag är lite sugen på att prova Frödinges Kladdpepparkaka, så om ingen orkar baka kan jag köpa med en sån om det är något som du/ni också vill prova. Hojta när jag ska komma bara!

Apropå glögg hos Juristen, så kan vi inte den 11:e så mina anmälningar är klara. Hoppas Macpau och Kissie kan/vill den 18 också så blir vi fullt gäng om vi tar det då!
  • Macpau

Hej hej! Jag har provat kladdpepparkakan! Den var ok, men inte så bra som originalet enligt mig

• Tarda

Jag har oxå provat och tyckte den var rent ut sagt äcklig. Tipsar om saffranskladdkaka istället, men den får man baka själv

• Vitsippa76

Vad sägs om lunch på torsdag? Gärna med kladdpepparkaka till efterrätt!

• Liffan

Jag tror att få kladdkakor slår vitsippas vit chokladkladdkaka ifs. På torsdag ska jag till jobbet och visa upp A, annars hade jag gärna lunchat!

• Stella Kardunn

Jag håller med dig Liffan, den var god! och hembakt är oftast bäst. Faller andan på i morgon bakar jag något, annars köper jag med en sån så får vi också prova hur äcklig den är Flört

Jag kommer gärna på torsdag Vitsippa, men kan på fredag också om det är ett bättre alternativ för flera, jag slipper vara chaufför tydligen.

• Macpau

Tarda- Gud vad gott det låter med saffranskladdkaka!! Har du ett recept?

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?