• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Stella Kardunn

Tarda, du är välkommen! tidigt eller med de andra är vilket som.

Vitsippa, Macpau, Kissie är ni i krokarna så ni kommer också? Jag tar i lite extra med maten för säkerhets skull

Verkar nästan bli fullt hus här imorgon ändå! Kul!! har dock inte hunnit förbereda några kulinariska mästerverk så ni inte har för stora förväntningar bara.

• Tarda

S ryms förvisso fortfarande i babyskyddet (vi ska ha det när vi åker uppåt) men det blir väldigt trångt i baksätet tror jag. Dessutom kan vi behöva lite tågträning inför onsdag.

• Macpau

Miss Star- jag är tyvärr uppbokad idag, men jag önskar er en jättemysigt dag . Sen kan jag nästa måndag som sagt... Nån som inte kan då? Eller blir det för tajt inpå denna träff? Annars kan vi som sagt ta det veckan efter igen och ta kortet...

• Vitsippa76

Jag hade gärna setts idag, men vi behöver nog en lugn dag hemma för att försöka komma i fas igen.

Ha så trevligt idag!

• Lycklig vill ha mer

MissDrutten. Tack för att du tänker på mig! Vi tar en dag i taget men än så länge ser det fint ut och jag är i vecka 6 nu går förhoppningsvis in i v7 på fredag.

• Liffan

Men grattis LVHM! Åh vad roligt för er! Håller mina tummar stenhårt för dig! Kram

• Stella Kardunn
    LVHM va kul att se dig här igen och stort grattis! Jag håller tummar och tår för ett fin fint VUL på Sahlgrenska snart!

Vinkevink till MissDrutten också, kul att du tittar till oss! Ja vi undrar nästan om SU har ett hemligt feministiskt initiativ på gång eller nåt Flört

Vitsippa förstår om du vill ta det lugnt hemma, men skulle du ändra dig under dagen och vilja ha lite mat och/eller sällskap, så finns bägge två här hemma!

Macpau, vi får kolla igen, men jag vet att Tarda inte kan på måndagen, så vi kan inte ta något kort då och jag har som sagt själv fått förhinder på tisdagen sen jag la ut listan.
  • Liffan

Miss Star: tack för igår! Idag är jag helt slut men det var skönt att pröva vingarna lite.

Vitsippa: hoppas du fick en bra dag och att ni kommit mer i fas!

Tarda: tråkigt att ni inte kom igår men förståligt! och krya på lilla S och njut hemma hos mamma!

Kram

• Vitsippa76

Så var medlemslistan äntligen uppdaterad för min del också!

Nu har det lugnat ner sig lite här och jag mår bättre efter några ganska labila dagar. E är också mycket lugnare och nöjdare, lite gnäll ibland, men inte så mycket panikskrik. Hoppas att det håller i sig!

Jag hittar gärna på nånting nästa vecka. Hur känner ni? För tätt inpå lunchen hos MissStar? Om inte alla vill så kanske någon vill?

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?