• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Tarda

Tack för en mycket trevlig em Juristen och M, jag har fortfarande smak av skumtomtar i halsen, mumma

Vi pratade ju lite om bilbarnstolar.

Det finns flera bra trådar här på FL.

Bildtråd med barn som åker bakåtvänt, S finns med i sin nya stol på nån av de senaste sidorna.

m.familjeliv.se/forum/thread/50039495-bildtrad-for-barn-i-bakatvanda-bilstolarnr4

Fakta och frågetråd, här finns många som är sjukt bra på bilbarnstolar.

m.familjeliv.se/forum/thread/60636108-barn-i-bil-bakatvand-framatvand-har-finns-fakta

Bra blogg om bilbarnstolar

bloggen.fi/bilstolslotsen/

Angående stolar som är godkända att använda åt båda hållen, så här svarar NTF

ntf.se/konsument/fraga3924.asp

• Stella Kardunn

Instämmer med föregående talare, tusen tack för en trevlig tillställning Juristen! Roligt att alla respektive följde med också, nu ska vi bara få dem att göra om det så de lär känna varandra lite bättre också Flört

Macpau, sköt om er under julhelgerna nu, så håller vi tummarna för en lyckad vår sen!

• Vitsippa76

Jag instämmer i kören, tack för en trevlig eftermiddag med mycket gott!

Och tack Tarda för tios, vår egen konsumentupplysare! :)

• Sereena
    Macpau skrev 2011-12-23 13:01:47 följande:
    God jul kära fl vänner och bebisar! Kram
    Tack detsamma! :)

• Vitsippa76

God jul till alla stora och små! Här tar vi en paus från stöket i amningssoffan. Kram!

• Vattuman

Gooood jul! har nu avslutat dagen och förbereder mig för sovmorgon med lillan när maken går med sina päron på julotta alldeles för tidigt imorgon bitti...

Kram på er!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?