• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Macpau

Massa kramar från oss alla. Förstår fullständigt om du inte orkar kommentera. Vi finns här för dig

• Vitsippa76

Liffan - vi tänker på dig här också. Stor kram!

• Vattuman

På väg t Gbg med skrutten o skruttens pappa - någon/några som är sugna på promenad?

Kram på er!

• Macpau

Juristen- såg meddelandet för sent! Annars hade vi kunnat ses i stan. Får bli en annan gång!

• Tarda

Typiskt, hade gärna promenerat. Vad tror ni om att flytta över till FB istället så man inte missar spontanhäng? Finns du på fb Vitsippa? Vi hade kunnat skapa en privat grupp.

• Sereena

Såg också försent tyvärr, hade gärna träffats för promenad, men vi var på MyDog idag. Lillan var med och stod i Phalène-rasklubbsmontern!

• Liffan

Det var jag som hann haffa Juristen med ett sms! Men jag stödjer FB!

Idag drar vi till SU och försöker fastställa diagnos och hitta bra bromsmedicin till skiten. Men jag mår verkligen helt ok!

Hoppas dopet gick bra igår miss Star!

Kram till er!

• Macpau

Liffan- Lycka till idag på SU! De är himla duktiga så du är i utmärkta händer . Stor kram

Miss Star- hur var dopet?

Kram allihopa!

• Stella Kardunn

Hej på er,

Va skönt att du verkar må bättre igen Liffan, jag hoppas verkligen allt kommer lösa sig till det bästa! Jag drömde förresten om dig förra veckan. Du hade köpt 2 nya vagnar och var jättenöjd, den första var så liten att A bara precis fick plats, så därför hade du köpt en till med 4 svängbara hjul så du kunde ha alla saker i den och skjuta den på snedden framför den andra när du gick, du var jättenöjd när du demonstrerade hur du knuffade den andra vagnen framör den andra ute på ett fält

I natt drömde jag att jag drog ut världens största ansamling av snor ur R's näsa och var så himla nöjd att jag fått ut allt snor som fanns i en enda boll Drömmer ja jösses!

Dopet gick bra tror jag, det kändes som allt var lite sådär lagom overkligt, något jag kan tänka mig att det kanske känns när man gifter sig också, trots att man planerat att själv känns det inte riktigt som man vet vad som händer. Lilla R var lite ledsen i kyrkan men det berodde nog på att hon inte hann sova tillräckligt innan eftersom vi var tvungna att mata henne tidigare och korta av tuppluren mitt på dagen för att vara klara i tid till dopet. Men när hon fått sova ett tag i vagnen under "efterfesten" var hon en glad tjej igen och bjöd på leenden och lite prat. Tyvärr har vi inte sett korten ännu eftersom min dator vägrar visa minneskortet som den "officielle" fotografen skickade med oss hem igår.

...och nu ska vi äta lite rester från igår Tungan ute

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?