MissDrutten skrev 2010-02-15 21:41:43 följande:
Oj, det gock inte att citera så bra idag ser jag..
Jag tycker att det funkar hyfsat för det mesta-förutom den dagen jag får mens. Dä är det ett hel*ete...men man plockar snabbt upp sig igen, det måste man ju... Hur var det nu med dig, när sätter du igång med allt?
MIA SD skrev 2010-02-16 13:44:38 följande:
idag börjar nog humöret ta ut sin rätt!! Min man fick sig en avhyvling för att han inte ville äta fryst potatis..Det är lite mkt nu.. Är fortfarande åksjuk.. plus att jag börjar bli förkyld eller om det är sprayningen..Var på anställningsintervju imorse.. Konstig känsla att be om ett jobb som man (om det lyckas) ska vara borta ifrån sedan..Jag mår sämre idag och skyller på medicinen och det är väl inte så konstigt.. hela kroppen är ju i obalans..
Dumma karl som inte vill ha fryst mat
Han borde komma hem till oss. En middag gjortd av mig hade fått honom att böna och be efter dem (behöver jag förtydliga att jag inte är den som lagar mat i hushållet?).
Vad spännade med anställningsintervju! Hur kändes det? vad var det för jobb? *nyfiken i en strut, du behöver inte svara om du inte vill*. Du ska definitivt inte ha dåligt samvete för jobbet. jag var sån men nu jobbar jag på att skita i allt och bara satsa på mig (inom rimliga gränser då, självklart). Har bestämt att 2010 ska bli år med kroppen & lugnet i välbefinnande. Går sådäääär, men bättre än innan.
Liffan-Jag måste definitivt skaffa mig en valk lagom till sprutstart!! Är på god väg, då jag gick upp ca 3 kilo när jag åt Pergotime.