Macpau skrev 2010-02-20 17:34:54 följande:
Hej gumman,Det där är jättejobbigt. Jag har en kompis, vi har varit vänner sen mellanstadiet och hon vet allt som har hänt oss. Hon blev givetvis gravid på första försöket oc h nu har hon fåt sin lilla bebis. Grejen är att hon har varit jätteschysst och förstår mig. Ändå har jag så svårt för att träffa henne och bebisen. Jag har faktiskt inte gjor de tär och hon föddes i december. Ja, jag skäms, men hon är vääääldigt förstående, tack och lov. Vi har knappt ngn kontakt nu, men jag hoppas att när jag mår bättre. Att de tar emot oss ändå.Jag hoppas att besöket går bra och att det känns bättre att träffa bebisen, än du tror.Då bor vi rätt nära varann! Det tar mig 20 minuter att gå till Focus *kramar om*
Godmorgon! Tack!! Det gick helt OK, det var mysigt att träffa bebisen iaf men sen fick jag krupp på snacket om att det är den störsa kärleken av alla bla bla bla... Det fattar väl jag också. och det är klart att de måste få säga sådana saker men jag fixar det inte med just dem just nu, så antingen får min sambo bestämma sig för att han vill berätta för dem (för då tror jag att det skulle vara lättare) eller så kan vi inte umgås med dem just nu.
Vad skönt med en så förstående vän! Hoppas att det löser sig med henne sen!
Javisst bor vi nära varandra

! Hoppas att allt är bra dig! Och med er andra!! *efterlyser*
JaMa08: har tyvärr ingen aning heller...
Idag blir det städning och matlagning för mig som den kvinna jag ändå är