MaMaS skrev 2010-02-09 09:50:04 följande:
Hej hopp! Jo, tack allt bara bra här, förutom att jag idag har sjukt ont i huvudet. Började igår efter träningen och har hållt i sig hela natten och fortsätter nu. Så inte bra att träna helt enkelt Jag har börjat smälta detta med att vi snart ska på vårt första möte, men nu har jag ju kommit på att det kanske inte fungerar med ivf heller!!!??? Vad gör man då? Det MÅSTE ju bara fungera! Så nu börjar jag bli jätte nervös över det istället. Varför kan man aldrig bara slappna av Hur är det med dig?
Jag vet-tänk om det skiter sig...det är ju verkligen sista anhalten nu! Men jag antar att man kan dela upp ivf i olika delmomnet där med, med färska, frysta embryon, reglera hormonnivåerna...jag tror man hittar nya "steg" på det sista steget, så att säga
MaMaS skrev 2010-02-09 09:53:09 följande:
Vad roligt att vi börjar bli många i tråden! Eller roligt och roligt, det är ju inte så roligt egentligen att vi skriver här med tanke på att vi måste göra ivf då, men ni fattar vad jag menar När ni andra skriver kommer jag på att jag vet verkligen ingenting om detta med ivf, ni skriver om sprej och sprutor och allt vad det är. Jag har noll koll, kanske borde läsa på lite Vad är det för sprej man ska ta? Jag som är livrädd för sprutor
Jag är inte heller så insatt, vet ungefär hur det går till då jag fick med en "inför ivf broschyr" under förra besöket...men jag har förstått det osm att den långametoden innebär nedreglering samt injektioner.tyvärr. Jag är jätterädd för sprutor jag med..
Hur är det med er andra i tråden- lever ni ?