• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Macpau
    MaMaS skrev 2010-02-12 09:23:13 följande:
    Macpau: Åh, vad mysigt med bröllop!!!!!   Vi planerade också bröllop, men vi kom inte längre än till att planera, så vi får ta det nästa sommar eller till vintern kanske, vi får se Idag är det fre (som nån hade missat det ) fre är den bästa dagen på veckan!! Hoppas ni alla får en bra dag!!
    ja, det är rätt mycket att göra..och vårt kommer att infalla, om det vill sig illa, mitt i ivf svängen...men men!

Japp, fredagar är bääääst! Jag är ensam på kontoret & njuter då alla andra är på jobb i Sthlm. Jag avböjde då jag ska ta hand om mig själv nu ett tag ;)

Trevlig helg på er allihopa! Idag bär det av till svärföräldrarna-kikar in på söndag igen.

kramar
  • MaMaS
    Macpau skrev 2010-02-12 10:54:04 följande:
    ja, det är rätt mycket att göra..och vårt kommer att infalla, om det vill sig illa, mitt i ivf svängen...men men! Japp, fredagar är bääääst! Jag är ensam på kontoret & njuter då alla andra är på jobb i Sthlm. Jag avböjde då jag ska ta hand om mig själv nu ett tag ;) Trevlig helg på er allihopa! Idag bär det av till svärföräldrarna-kikar in på söndag igen. kramar
    Ja, ja, det kan ju bli något positivt också, både gift och bebis i magen 2010
    Åh, vad skönt att vara ensam, då är det lugnt och skönt kan jag tänka mig
    Jag ska också iväg i helgen, på spa, gött!  
  • Macpau
    MaMaS skrev 2010-02-12 10:56:49 följande:
    Ja, ja, det kan ju bli något positivt också, både gift och bebis i magen 2010 Åh, vad skönt att vara ensam, då är det lugnt och skönt kan jag tänka mig Jag ska också iväg i helgen, på spa, gött!  
    Åh vad mysigt med spa!

Ha det så jätteskoj då:)
  • MaMaS
    Macpau skrev 2010-02-12 11:00:59 följande:
    Åh vad mysigt med spa! Ha det så jätteskoj då:)
    Tack detsamma!
  • MIA SD

Usch vad det är jobbigt att vänta!!
    Nu är det bara 1 hel dag tills jag ska börja spraya!! På söndag.. Det känns lite som om jag kommer bli gravid på söndag..
    Jag är supernervös.. Att jag kommer må dåligt osv..
    På måndag ska jag på sprutskolan!!!
    ÄNTLIGEN händer det!!

• Liffan

Härligt med fredag! Är så trött efter den här veckan, har vart en intensiv vecka.

MP: låter som en lagom storlek tycker jag! jag är inte riktigt giftastypen så jag håller mig ifrån så länge det går men blir det adoption så kanske vi får slå till ändå.

MIA SD skrev 2010-02-12 15:41:44 följande:
    Usch vad det är jobbigt att vänta!!Nu är det bara 1 hel dag tills jag ska börja spraya!! På söndag.. Det känns lite som om jag kommer bli gravid på söndag.. Jag är supernervös.. Att jag kommer må dåligt osv..På måndag ska jag på sprutskolan!!! ÄNTLIGEN händer det!!
    Spännande Mia! kan tänka mig att tiden går med snigelfart. ska bli kul att följa dig!!! instinktivt känns det så konstigt att en liten nässpray ska kunna göra så mycket åt kroppen... Du får hålla oss uppdaterade.

Trevlig helg på er alla!
  • Liffan

Hoppas att ni har en skön lördag! Och hoppas att du har det bra på spa Försöker79! själv har jag varit och tränat och tänkte ge mig på ett försökt på hemmafärgning av håret - jag känner att jag behöver lite lyster!

Kram på er!

• MIA SD

FÖRSTA SPRAYNING GJORD!!!
    Känner mig jätte konstig... men inte pga av sprayen utan av att vi faktiskt är igång!!
    Ska spraya igen kl 15.00
    Spritter i hela kroppen!!!!

• pco

Macpau: bor du i Partille? :) d gör jag me:P

Grattis till Bröllopet:)
  • Macpau
    pco skrev 2010-02-14 15:21:14 följande:
    Macpau: bor du i Partille? :) d gör jag me:P Grattis till Bröllopet:)
    Hej! Jag bor i centrala Gbg, men mina föräldrar bor där i närheten:)
    MIA SD skrev 2010-02-14 12:36:09 följande:
    FÖRSTA SPRAYNING GJORD!!!Känner mig jätte konstig... men inte pga av sprayen utan av att vi faktiskt är igång!!Ska spraya igen kl 15.00 Spritter i hela kroppen!!!!
    Vad spännande!! Hur mår du? Uppdatera så vi andra vet vad vi har att vänta
    Liffan skrev 2010-02-13 11:20:10 följande:
    Hoppas att ni har en skön lördag! Och hoppas att du har det bra på spa Försöker79! själv har jag varit och tränat och tänkte ge mig på ett försökt på hemmafärgning av håret - jag känner att jag behöver lite lyster!Kram på er!
    Hur blev färgningen? Jag färgade mitt hår (blekte) en gång själv..vad jag grät...det blev brandgult. Nöjer mig med min bruna kalufs hädanefter!

Försöker79-hur är det med dig gumman?

kram & ha en bra kväll allihopa
Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?