Macpau skrev 2010-02-18 15:06:23 följande:
janä, jag är inte säker på detta heller...halkade in på ett banaskal. Är egentligen gymnasielärare med efter 2 år så sa jag till mig själv "är det här något du verkligen vill?" Svaret var nej, jag sa upp mig och hade tur som hittade detta relativt snabbt...men det var innan finsnkrisen slog till. Skulle nog inte våga mig på detta i dagens läge Är det "måstesex" idag? Det har vi med serru;). Jag har haft äl utslag i 2 dagar, så nu är det bra att köra en,två dagar efter också bara för att vara riktigt säkra. MIA SD-hur är det med dig idag gumman?
jaha, men då tog du ändå slag i saken och sa upp dig för att testa något nytt, det tycker jag är bra gjort. Våga chansa! Nä, i dessa tider är det inte riktigt läge att chansa. Jag får ta det jobb jag får helt enkelt så får man väl fortsätta söka under tiden. Men jag vill liksom att någon ska säga till mig "Det är detta du ska göra" och så blir det perfekt. Undrar om det någonsin kommer hända....

yes, ikväll är det "måstesex". Trevligt när det gått så långt att man kommit på ett ord som heter "måstesex"

Jag har också haft utslag igår och idag, så vi kör nog på fram till lör/sön för att inte missa. Jag hade velat veta exakt vilken dag jag har äl, kontrollfreak som jag är, men det verkar vara ganska svårt.
Ja, Mia, hur går det för dig med sprayningen och allt?