Hej!
har tagit några dagar ledigt nu i samband med ÄP och ET (förhoppningsvis..) eftersom jag har ett ganska stressigt jobb. Förra gången körde jag på som vanligt vilket jag i efterhand inte tror var så bra. Alla säger man skall leva som vanligt, men min känsla är att om man har ett stressigt liv bör man sakta ner lite på farten så att kroppen orkar. Tog en härlig promenad i solskenet, superskönt. Hade tänkt att ta akupunktur idag, men är inte säker på att man skall göra det när man tagit sista sprutan så jag ringde återbud. Funderar istället på att göra det efter ÄP och ET vilket många rekommenderar, får se hur jag känner mig.
@Embla: Hur går det, har du varit på någon mer VUL. När blir det ÄP?
@Smassk: Tack för tips att ta antibiotika i förebyggande, skall höra med läkaren imorgon. Även om läkarna förra gången hävdade det motsatta så tror jag har UVI kan orsaka att ägget inte fäster. Kroppen har ju fullt sjå att kämpa mot infektionen och måste ju ha svårare att ta emot ett ägg ??!!
Och du försök att släppa det negativa ifrån förra gången och mota bort det istället genom att tänka att det kommer att gå superbra denna gång. Provsvaren var ju bra också så det är ju positivt och doktorn var nöjd. Klart det ska gå bra för dig och nya sambon.
@anlo24: Håll ut och kämpa på. Tråkigt att sambon inte riktigt förstår vad du går igenom. Men du ska se att det snart blir bra igen.
@cookie27: Du ger mig hopp. Så fantastiskt, försök att njuta och sköt om dig!
Sköt om er alla, och nu håller vi tummarna hårt!
Kram Myran