Anlo,
Hej tjejen!
Åh fy så frustrerande!!!! Vänta på ÄL i ett sånt här läge är ju inte så himla kul. Jag hoppas för allting att den behagar infinna sig snarast!
Jag blir också sur på din karl! Va fasiken!?! Jag vet precis hur du känner........ Jag har försökt leva bra men ändå som vanligt och vart återhållsam men ibland har man ju verkligen varit bjuden på nåt och då har det slinikit ner nåt glas vin under IVF för mig med....VI har ju försökt allt, så det sista man behöver är ju att "ställa om sig" till ett onormalt leverne och just i den här sitsen så är det väl inte så konstigt om du vill ta nånting att dricka osv....
Det ENDA som jag vill säga som jag inte visste men som jag insåg vid nåt tillfälle då jag använde ÄL test ( vet dock inte om det bara gäller ett visst märke), var att det gav FULLT UTSLAG när jag hade druckit kvällen innan....fast jag inte alls hade ÄL då, den kom några dagar senare som beräknat. (på det testet stog det att alkohol kan påverka svaret). Så det är väl kanske det enda du borde tänka på.....säg att det ger utslag imorrnbitti.......Hur resonerar man då och då är det ju kört för ditt embryo om ÄL inte är då tex. Ville alla fall nämna det här på en gång så att du inte hamnar i nån jobbig sits sen.
Kramar till dig och hoppas nu ÄL kommer snart och att du får en superkul möhippa!