• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • tjorven01

anlo24
    Ja som sagt, tyckte själv att det verkade konstigt att jag skulle testa 2 ggr om dagen men hon menade att för oss låghormonade så kunde det vara så att stegringen kommer lite tätare inpå ÄL . Denna månad lyckades jag dock missa ÄL trots stickor så nästa månad blir det då till att försöka på naturlig väg så vi får se vad som händer.
    Lycka till på ET

• DjurgårdsRutan

Cah, tack. Ja,vi är friskrivna  från CVL nu, men det känns lite konstigt när man har varit där så länge och känner sig "hemma". Deras labb-personal har gjort ett hästjobb sa Dr H igår, för att denna gång fanns det ett fåtal (ca 8 sty) spermier som inte var rörliga alls. Och att utav det få ut 2 10 poängs embryon var tydligen ett mirakel sa han. Så ingenting är omöjligt, är så tacksamma för allt de har gjort.
    Hur mår du själv?

Ha en trevlig helg tjejer. Jag är ledig i dag, och skall lunch med en kompis, och i kväll blir det middag hos goda vänner.
    Kram på er

• Embla82

Djurgårdsrutan, det låter ju smått fantastiskt. Å va härligt att ni fått se ett litet hjärta nu! Lab-personalen på linné kommer ju lite i skymundan, i alla fall av mig själv, man säger ju hela tiden att sköterskorna är så snälla å gulliga, och det är dom ju också. Men dom som är superduktiga det är ju faktiskt lab-personalen.

Curly, härligt med sprutstart!

Myran, lycka till på et

• suza

Hej tjejer! Har varit bortrest så har inte varit inne på ett tag. Hoppas ni har haft en bra påsk alla och kunnat vila upp er. Själv har jag inte fattat att jag fick det där plusset, det är helt sjukt; först har man ångest för att man inte lyckas och sedan när det går , ja då får man ångest för hur det ska gå! Hur kokko är man egentligen;) Är väl extra orolig för jag fick ju MA förra gången och det var bland det värsta jag varit med om. Ska på koll nästa fredag och vågar inte hoppas för mycket innan dess... Men , det positiva är att det kan gå till slut så ge inte upp hoppet någon av er! Djurgårdsrutan; Känner du av graviditetssympton ännu? För mig har det bara varit lite molvärk i magen och lite spända bröst, annars som vanligt... Trevlig helg på er alla!

• myran6801

hej tjejer!

nu är ET avklarat, två 3-cellliga ägg sattes in. Det tredje ägget var inte av kvalitet som gick att frysa så inget till frysen. Tyvärr gav inte doktorn oss så stort hopp pga av kvaliteten på äggen så jag ber er alla hålla tummarna att något är en liten kämpe. Annars är det kört för oss, det blir inga fler ggr
    Hur gör man för att inte inte tappa modet???
    Ha en bra helg vänner.
    Kram M

• CurlyRed

Myran - ge inte upp nu!! Positiva tankar kan göra mirakel!! Läste i en annan tråd här på FL om en annan tjej som också satt in 3celligt som överlevde och nu var en frisk liten baby (medans samma tjej satt in "toppkvalite ägg som inte överlevt innan dess). Så allt är möjligt!! Klart en eller båda av dina är envisa kämpar !!

No2 spruta avklarad precis - känner ingenting, men gissar att det tar en vecka innan man känner ngn ev biverkning eller svullnad? Eller?
    Efter alla tips om alkohol tänkte jag ta en "vit" helg hi hi hi är väl överdrivet, men kan väl inte skada heller!

Hoppas på en skön helg i solen - och en utflykt till Trädgårdsmässan i Älvsjö för lite vår-inspiration!!
    Ha det bra alla!!

• Cahela

curly: det dröjer innan du känner något och det är inte säkert att du gör det heller förrän efter ÄP.

Gift med A.
  • Piken

Oh, har inte skrivit på evigheter! Ute och farit i jobbet och inte haft dator med mig.
    Stort Grattis till det pickande hjärtat Djurgårdsrutan!!! Härligt att läsa.
    Myran6801: Ge inte upp, vi fick en tvåcellig och en trecellig och det gick ju bra, håller tummarna för er!
    Anlo24: Lycka till imorgon vid fet!
    Embla82: Vad händer?

• DjurgårdsRutan

Myran, jag säger som de andra. Ge inte upp redan innan. Det kan bli ett + iaf. Håller alla tummarna nu.

Suza, är extremt trött och lite illamående ibland, men annars ingenting. Känns fortfarande overkligt att jag har en liten krabat i magen.

Tack Piken, hur är det med dig?
    Ha en bra helg tjejer.
    Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen