• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • DjurgårdsRutan

Myran, grattis till lyckat ÄP. Nu håller jag alla tummarna inför ET.

Skall till CVL för UL i em, skall träffa dr H och se så att allt e ok. Ska bli spännande. Har fortfarande en del vätska i buken, men hoppas att det skall försvinna så småningom.

Ha en bra dag tjejer.
    Kram

• Embla82

Myran, va skönt att allt gick bra på äp! Ska du våga ringa och fråga hur mågna som blivit befruktade? Håller tummarna för dina små ägg nu

Djurgårdsrutan, vad spännande! Hoppas ni får se den lilla nu då och att det itne är så mkt vätska kvar. Känner du dig bättre nu?

Cah, ne men inte lät ditt inlägg konstigt. Jag fattade vad du menade i alla fall {#lang_emotions_wink}

• anlo24

Tack tjejer för ert fantastiska stöd. Känns super att ha så många vänner på FL.

Min sambo sansade sig lite igår. han trodde att jag skulle till Uppsala för nån typ av beh eller nått och inte VUL. Visar bara på hur bra koll han har på detta...

Möhippan igår var mkt trevlig. Men tyvärr låg detta som ett litet moln i bakhuvudet.

Nu till den glada nyheten. Jag fick utslag på min ÄL sticka {#lang_emotions_smile} efter 18 dagar.
    Men blev lite nervös nu när jag läste Susies inlägg. Kan det vara så att jag fått falskt utslag nu?? Jag använder Clearblues digitala tester. Ringde kliniken imorse och fick tid för FET på sö. Jag har nu druckit vin i två dagar i rad. Har det nån betydelse??
    Det står inget om detta på bipacksedeln.
    Jag har avbokat morgondagens VUL imorgon nu när jag fått utslag.

Djurgårdsrutan: Lycka till idag. Mår du bättre? Är du sjukskriven nu eller orkar du jobba? Vilka vecka är du i nu? Kommer du kunna se ett litet hjärta tror du? {#lang_emotions_smile}

Embla: Jag börjar allt mer inse att detta med IVF inte är helt ofarligt. Men jag känner mig iaf trygg med att CVL inte gör nått som dom tror kan skada oss. Dom chansar nog inte. Mår du bra annars??

Myran: Stort grattis till bra resultat. Antar att du är överlycklig {#lang_emotions_smile} Håller tummarna för att dom överlevt natten {#lang_emotions_heart} Jag ringde o kollade statuset på mina ägg. Kunde inte hålla mig.

Tjorven: jag förstår inte riktigt att man ska testa två ggr om dan. Försöker du att bli gravid spontant denna mnd? Utslaget kommer 24-36 t innan ÄL.

Glad dag {#lang_emotions_flower}

Kram på er

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.
    Mår bättre, fortfarande lite svullen och blir andfådd om jag går för fort. Jobbar nu, och det känns ok. 
    Hoppas få se ett litet mirakel där inne i dag.
    Kram på er 

• myran6801

Tack alla söta ni för grattis till ÄP. Har just pratat med CvL och fick veta att 3 ägg av 4 är befruktade Är så glad !!!! Ska tillbaka imorgon på ET, så jag fortsätter att hålla tummarna hårt. Känns skönt att ha er alla att dela denna resa med. Måste säga att alla på CvL är så fantastiska och det känns tryggt att gå där. Hur än den här resan slutar känns den redan bättre än det första försöket i höstas på SH.

@Djurgårdsrutan, lycka till på UL idag. Fick ni se den lille????

// Kram M

• DjurgårdsRutan

Myran vad härligt att det blev 3 befruktade. Lycka till på ET i morgon.

Anlo24: Grattis till utslaget, och alla mina tummar på söndag när du gör FET.

Vi fick se ett litet tickande hjärta där inne, och fick med en bild hem. Känns så overkligt. Är i v 8 nu enligt Dr H. Ingen vätska kvar i buken, men mina äggstockar är 3 ggr så stora som de skall vara, så därav svullnaden. Men de skulle bli mindre så småningom, de reagerade så mycket pgr av ÖS, och av hormonerna.

Kram till er alla.

• Kakor

Djurgårdsrutan: GRATTIS!!! Underbart att ni fick se ett tickande hjärta!!

• CurlyRed

Grattis Djurgårdsrutan! Förstår att det måste kännas overkligt - men även alldeles underbart:-!

Lycka till imorgon nu Myran! Vad kul m 3 av 4!!

Själva var vi o fick premiärspruta Puregon o läkarbesök m massa info. Återbesök på onsdag för VUL o se hur äggen ser ut o ta blodprov för hormonvärden osv. Så nu är vi "igång" på riktigt! ÄP beräknat v16 på CVL så nu är det nedräkning!!

• Cahela

Djurgårdsrutan: Oj, redan v 8!! Grattis och OJOJOJOJOJOJ vad kul med bild!!
    Gratta mannen igen från mig och hoppas att äggstockarna blir normala snart...
    vet en annan tjej som blev gravid via IVF på CvL och hennes onda gick över i typ v 16.
    Skönt att du inte har någon vätska kvar i buken. Är ni friskrivna från kliniken nu?

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen