Anlo: Ja, vi ssk är ju inte helt ovana vid att föreslå doser och sånt själva till läkarna ibland. :) Dessutom har vi mycket kunskap om hälsa och medicin och iaf jag har erfarenhet av att läkarna inte alltid tänker till så väldigt mycket alla gånger, så det kan vara lite svårt att släppa kontrollen helt. hihi.
Jag har startdag 16 april med sprayen (dag 21) men med tanke på påsk och beställningstider vill jag gärna ha den ordnad snart. Så jag gick till apoteket alldeles nyss och, som förutspått, skulle de behöva beställa in alla mediciner. De ska tydligen vara klara att hämta redan imorgon, tidigast 16.00, så jag kanske hämtar ut allt på en gång för att ha dem nu när de ändå har beställt in hela köret. Känns ganska tryggt att ha allt på plats även om det är en lång stund tills jag behöver alla meds. Lägger nog enbart Pregnylen i kylen (om jag inte väntar med att hämta ut just den), de andra ska ju klara sig i rumstemp så...
Hur vanligt är det förresten att börja på dag 21? De verkar ju variera lite grand det där.
Ha det bra alla!
/S