• Viicii

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Tänkte att vi kunde fortsätta här =)

• Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
  • DaaLing

Heeej alla :) Har inte hört av mig på gööör länge, men nu är jag tillbaka :) Hihi, Saga är nu 4 månader och vi bor nu i kålltorp :) Fast bara jag och Saga. Vi vill ses :D

• FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2010-01-27 15:57:12 följande:
    jag tänkte på en grej. hur ser det ut på frölunda torg? alltså finns det nått barnvänligt fik där som har barnstolar? för ligger inte frölunda torg ganska bra för alla att ta sig till? eller, jag vet visst inte hur det är från mölnlycke.. för i så fall kan man ju kanske ta en fika där någon dag runt 12-snåret och sedan strosa omkring lite? :)
    Jag har för mig att det ska finnas lite det ena o de andra där!
    Jag brukar hellre åka dit och fika istället för "in till stan".. och de vore underbart med en fika på stan.
    Vad säger ni.. ses där i veckan runt tolvsnåret??!
    Jag tar bilen dit så MellieB vi kan ju samåka dit (så länge jag inte föder hihihi) :)
  • mellieB

Ja ska bara kolla upp vikken dag jag skall till bvc tror de va måndag men de va nog vid tio så då kan jag,, men sen på onsdag kan jag inte då har vi föräldrar gruppen=)..

FrökenDecibel; gött=),, men vi kan ju ändå små hoppas på att den lille vill komma snart ändå=),, trodde nästan att Han/hon hade de när jag såg att du skrivit här hehe
  • AdriansMorsa

ja men va bra! :D
    jag har ingenting alls för mig nästa vecka, så jag o Adrian kan när som helst :)

• DaaLing
    mellieB skrev 2010-01-27 16:22:19 följande:
    ja bor nära frölunda torg,, o de har nog barn stolar på davidbagare inte helt hundra för Mio har ju inte lärt sig sitta i sån än men har för mig detta=)
    Hihi, nu ser jag ju att du är ifrån göteborg :) Underbaaart!
  • mellieB
    DaaLing skrev 2010-01-28 11:34:34 följande:
    Jaaa vi vill ses snart! :)
    haha skrev fel ska hem till catrin här i tråden hha
  • DaaLing
    mellieB skrev 2010-01-28 11:44:16 följande:
    haha skrev fel ska hem till catrin här i tråden hha
    Hihi, ja jag förstod det! Men vi vill ses snart ändå :P Vi missade Liseberg i vintras, så tråkigt!
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!