• Viicii

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Tänkte att vi kunde fortsätta här =)

• Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
  • AdriansMorsa
    mellieB skrev 2010-01-28 11:44:16 följande:
    haha skrev fel ska hem till catrin här i tråden hha
    visste inte äns att det fanns än catrin i tråden.. :P

men vilka är på att träffas på frölunda torg?
    kan ni måndag kl 12? :)
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-01-28 17:10:29 följande:
    visste inte äns att det fanns än catrin i tråden.. :Pmen vilka är på att träffas på frölunda torg?kan ni måndag kl 12? :)
    jag kan på måndag!
  • mellieB
    CatrinS skrev 2010-01-21 18:20:46 följande:
    Hejsan!Hittade er grupp och tänkte att jag skulle skriva ett hej! Jag har precis flyttat till göteborg med min dotter, Tuva-Li och tänkte att det hade varit jättekul att träffa och lära känna några andra att umgås med på dagarna, för en fika, shopping eller bara ha tråkigt tillsammans:) Tittade lite i de andra grupperna men fastande här med er och verkar vara runt min ålder (22år) / Catrin
     Här e hon adriansmorsa hehe=),, Blev dock ingen fika=(,, får kolla upp måndagen angående frölunda torg,, ska ju till BVC då men har inte hittat tiden än,, är så snurrig=)
  • FrökenDecibel

Jag kan ju inte planera något utan att ha en förlossning i släptåg/nyfödd bebbe. Men har det inte hänt något så kommer jag gärna med på måndag :)

kl tolv blir dessutom perfekt.. kommer jag upp lite i tid :P
  • AdriansMorsa
    mellieB skrev 2010-01-28 17:31:46 följande:
     Här e hon adriansmorsa hehe=),, Blev dock ingen fika=(,, får kolla upp måndagen angående frölunda torg,, ska ju till BVC då men har inte hittat tiden än,, är så snurrig=)
    haha just de! svarade ju till o med på det inlägget.. men glömde av att hon hette catrin. :P

roligt att du kan camilla! :) o jag förstår att det är svårt att planera josefin!
    mellie, du får väll återkomma när du vet vilken tid du ska till bvc. :) annars kan man ju alltid byta dag!
  • Viicii

Vi kommer på måndag klockan 12 !! Ska bli så kul att få ses igen, var himla länge seen!

• AdriansMorsa

ja! va kul! :D ja det var verkligen längesen! när vi sågs sist var adrian lika gammal som caylie och caylie var bara en liten fis :P ska bli kul o se hur stor hon har blivit! :)
    vad ska vi ha för mötesplats? känner inte till frölunda torg så bra så jag har tyvärr inga förslag.

• Viicii

Jaa, herregud han är säkert jättestoor! Vi kan ta utanför mcDonalds?

• FrökenDecibel

Snacka om hjärnsläpp? vart ligger mcdonalds oå frölunda torg? Jag kan inte se de framför mig fastän jag vart där hur många ggr som helst :)

• AdriansMorsa

har bara vart på frölunda torg ett par gånger.. men när jag ser mc donalds framför mig så känns det som att det är på övervåningen längst bort på nått sätt.. haha, har jag rätt nu så är det nästan pinsamt :P kommer knappt ihåg hur frölunda torg ser ut på utsidan äns, men mc donalds ser jag framför mig.

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!