unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
Tänkte att vi kunde fortsätta här =)
Tänkte att vi kunde fortsätta här =)
Hejsan alla=),, Tänkte bara dela med mig om att Mio idag fick sin första smakis=) Potatis och palsternacka pure=) de gilla han=) dock gilla han inte vattnet hehe spotta och frästen,, Men imon blir de gröt också hehe,, Hoppas ni hade de trevligt på frölunda torg och att ingen halka av vägen hehe,, Ja e gärna med och ses nån annan dag=)
Hej igen damer! Kul att ses idag på fikat. Semlan var underbar kan jag tala om =)
ja det var verkligen jättekul att ses idsg! :D jag känner att ju mer man lär känna varandra, destu roligare blir det :)
adrian somnade nästan direkt i bilen, SKÖNT! han var helt slut efter alla intryck. och givetvis blev han trött efter allt flörtande med Caylie :P
Hahaha
Taack för igår!!! Haha jaa Caylie var också helt slut, de var så söta!! =)
Idag blev det gröt=) Och de älskade han haha blev sur när han inte fick mera haha,, men ville inte ge för mycket med tanke på magen,, men får han inte ont i dag så får han nog en hel portion imon=)
Ja de hade varit roligt att bada nästa vecka! om inte hostan har försvunnit tills dess får vi ändå ta o ses! Frölunda torg var ju ganska bra tycker jag. :) hellre det än stan!
Jag håller med! Bada eller frölunda torg.
Ska vi bada så var väl Åby bra? Tror Malin sa det.. Det spelar ingen roll för mig. Vi ska på babysim imorgon men badar gärna med er med i veckan!