• Viicii

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Tänkte att vi kunde fortsätta här =)

• Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
  • AdriansMorsa

alltså, vi har ju gått ett par babysim kurser. går man en kurs så är målet att bebisen ska lära sig att hålla andan, dyka, simma och hålla sig fast i kanten.
    men om vi åker o badar tillsammans så åker vi ju dit någon gång när bassängen är öppen för alla o bara har kul i vattnet. :) jag kan ju visa dig det vi fick göra första gångerna vi babysimmade. grundgrepp o sånt. men annars bara plaska o ha kul :)  

• Viicii

Jag är absolut på att bada i nästa vecka om någon vill det då? 

• AdriansMorsa

ja, va kul! :) måste bara vänta tills hans nya byxor som jag beställt kommer.. borde komma i början på veckan.

• AdriansMorsa

Nu har vi fått byxorna! Men problemet är nu istället att vi har blivit vrålförkylda allihop. Tycker mest synd om Adrian. :(

• Viicii

Vi är också förkylda!! Usch, tror nästan alla är det. Jättetråkigt.

• C4m1ll4

hm, från en dag till en annan blev man singelmamma...
    det funkade inte längre, för anders var inte redo för att bli pappa så jag fick göra allting själv. han var ute jämt och gapade på rasmus jämt när han var ledsen.
    men det känns jätte bra  iallfall.

• FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2010-01-16 14:10:11 följande:
    hm, från en dag till en annan blev man singelmamma... det funkade inte längre, för anders var inte redo för att bli pappa så jag fick göra allting själv. han var ute jämt och gapade på rasmus jämt när han var ledsen. men det känns jätte bra  iallfall.
    Det här fixar du galant! Du är en riktig Sugahmamma oavsett karl eller inte!!
    Du har ju fortfarande kvar mannen i ditt liv, Rasmus ;)
    Skönt iallafall att det känns bra! 
    Fika snart tycker jag! 
    Stora kramar till er båda!!
  • C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2010-01-16 16:39:08 följande:
    Det här fixar du galant! Du är en riktig Sugahmamma oavsett karl eller inte!! Du har ju fortfarande kvar mannen i ditt liv, Rasmus ;) Skönt iallafall att det känns bra!  Fika snart tycker jag!  Stora kramar till er båda!!
    tack! jag fikar aboslut snart! kan komma hem till er nån dag om du orkar med besök nu, verkar ju vara ganska nära nu för bebisen!
  • FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2010-01-16 17:42:42 följande:
    tack! jag fikar aboslut snart! kan komma hem till er nån dag om du orkar med besök nu, verkar ju vara ganska nära nu för bebisen!
    Ja du är jätte välkommen med den lille när som! Är inte hemma nu i dagarna men tisdag om det inte dyker upp något? :)
  • C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2010-01-16 18:21:06 följande:
    Ja du är jätte välkommen med den lille när som! Är inte hemma nu i dagarna men tisdag om det inte dyker upp något? :)
    ja det funkar nog här med =) var bor ni? du kan ju inboxa om du inte vill lägga upp adressen här.
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!