unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
Tänkte att vi kunde fortsätta här =)
Tänkte att vi kunde fortsätta här =)
ja de borde jag hinna=),, Kan förvarna er lite att min lille son är lite kinkig för tillfället sover dåligt på dagarna osv men kan ju hoppas han lägger till sitt glada humör på tisdag då=).. Bor ju nära så får ta en runda i vagnen innan så han e pigg och glad=)
Hej allihop! Ja jälvklart 12-13 passar kanon bra! Kom när ni kommer :) ni kan ju alltid ringa om ni inte hittar. Och camilla jag möter upp dig på marklandsgatan!
MellieB : Ja det är riktigt fina hus och jag trivs jätte bra.
Inga som helst problem om lillkillen skulle vara på sämre humör heller, han är lika välkommen med mamma ändå :) Hittar du till högsbog 21? Jag kan skicka dig mitt nummer så kan du ringa eller sms så möts vi upp någonstans bara.
För de som hittar utan problem så har vi porttelefon och det är bara att leta upp Josefin + Oskar och ringa på :)
Viicii: vad roligt att ni ska döpa Caylie och också "på hemmaplan" :) Grattis till er (eller vad tusan nu man säger heehe..) Du vet att ni också är lika mycket välkomna!
på tal om dop där så har jag och oskar diskuterat det och vi kör sen också på ngn typ av namngivningstjohejsan. Varken jag eller pappan är kristna heller så det blir enklare så :)
sååå.. nu har jag i stort sett snart skrivit världens längsta inlägg :P
Vi ska också ha barnvälsignelse istället för dop,, hemma hos min mamma=),, Är lite sent ute men eftersom Mio hade massa problem i början så har vi liksom skjutit på de hela tiden,, men bättre sent än aldrig=)
oj de blir nog lite sent för mig ska vara på föräldrar gruppen kl 17 och har ingen bil för min sambo jobbar kväll denna veckan=(,, Men de kommer väl fler ggr vi bor ju ganska nära varandra=),,
Ja de kanske vi kan ordna=),, Onsdag kan jag inte men torsdag kanske?
15 blir lite sent för oss :( Adrian brukar alltid sova middag vid tre. (annars kommer han vara jättetrött o gnällig) sen runt 17 ska han äta sin middag. rutiner, rutiner.. annars blir det så mycket bråk :P
jag som såg fram emot att träffa er alla. jag antar att camilla inte kunde komma tidigare?
kan ju flytta fikat några dagar isf :)