• Viicii

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Tänkte att vi kunde fortsätta här =)

• Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
  • AdriansMorsa

Jamen lördag går bra för oss. Kan du då också Camilla? :) Och om någon mer är sugen så är ni såklart också välkomna!

Jag vet så synd att du är allergisk.. Men förra gången fikade vi hos Camilla, de har inte katt..men både jag och Josefin har katter.. Vi kanske kan fika hos dig någongång? Skulle inte det vara den lättaste lösningen för dig? :)

• Viicii

Jag vet! =( Kunde inte då tyvärr.

Jaa, ni får jättegärna komma hit! Vore jättemysigt!
  • FrökenDecibel

Ja vad roligt! Alla är jätte välkomna hos oss också. Vi ska bara bo in oss lite mer i din nya lägenheten i Högsbo först och ja kanske få ut den lill* också. Nu är det bannemej slutspurten! 

jag kommer gärna på lördag Malin. Vilken tid passar er? jag har till å med fått sambon att köra mig å jag slipper åka tåg. 
    Camilla om du och Rasmus också ska med, vill du kanske åka med oss??
    Vi har plats för vagn i bilen!
    Resterande härliga mammor! En fika på stan alldeles alldeles snart tycker jag!
    Länge sen man såg er!
    Ska vi slå slag i saken och sätta ett datum snart plus plats??
    Dessutom! Gott nytt år allihop! 
  • C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2009-12-31 15:54:49 följande:
    Ja vad roligt! Alla är jätte välkomna hos oss också. Vi ska bara bo in oss lite mer i din nya lägenheten i Högsbo först och ja kanske få ut den lill* också. Nu är det bannemej slutspurten!  jag kommer gärna på lördag Malin. Vilken tid passar er? jag har till å med fått sambon att köra mig å jag slipper åka tåg.  Camilla om du och Rasmus också ska med, vill du kanske åka med oss?? Vi har plats för vagn i bilen! Resterande härliga mammor! En fika på stan alldeles alldeles snart tycker jag! Länge sen man såg er! Ska vi slå slag i saken och sätta ett datum snart plus plats?? Dessutom! Gott nytt år allihop! 
    ja det låter kanon!jag åker väldigt gärna med i bil =)
    ska ni komma hit och hämta oss två eller ska vi åka bort till er först?
  • AdriansMorsa

va roligt att ni kan komma! och va gött att ni kan köra hit nu :)
    josefin, om din sambo inte har något annat för sig så kan han ju också komma upp! :)

med risk för att låta snål, men kan vi inte göra så att det är ett knytis-fika? alla kan ju ta med sig nått litet, behöver inte vara något stort, men bara så att man har ett par olika saker att käka på liksom. :P
    dricka behöver ni inte tänka på! vi har gott om kaffe och vi fick dessutom en sodstream i julklapp! ;) så nu dricker vi till o med cola till frukost.. haha.

hmm.. tid.. passar 13 bra för er? :)

• 4nov09

Hej hej
    Va roligt med en tråd för unga mammor =) jag är 22 år och fick min första son Oliwer den 28 oktober i år. Bor iof i Kungälv men är gärna med och träffas någon gång =)

• FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2010-01-01 15:20:43 följande:
    va roligt att ni kan komma! och va gött att ni kan köra hit nu :) josefin, om din sambo inte har något annat för sig så kan han ju också komma upp! :) med risk för att låta snål, men kan vi inte göra så att det är ett knytis-fika? alla kan ju ta med sig nått litet, behöver inte vara något stort, men bara så att man har ett par olika saker att käka på liksom. :P dricka behöver ni inte tänka på! vi har gott om kaffe och vi fick dessutom en sodstream i julklapp! ;) så nu dricker vi till o med cola till frukost.. haha. hmm.. tid.. passar 13 bra för er? :)
    Ja det är verkligen toppen bra att åka bil! Klart vi tar med oss fika också :) Inte mer än rätt! Kul med Soda Streamer! hade jag också velat ha =P
    Klockan 13 blir perfekt! Kan skicka iväg ett sms innan och säga när vi är på G!
    Så ska vi plocka med Camilla och Lillfisen också!
    Sambon får inte följa med för han ska måla vår spjälsäng och borra upp lampor i morgon när inte jag är hemma =) HAHAHA!!
    Vi ses i morgon!
    4nov09!
    Vad kul att du hittat hit! Välkommen =) Klart att du ska med och fika!
  • FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2010-01-01 05:47:11 följande:
    ja det låter kanon!jag åker väldigt gärna med i bil =) ska ni komma hit och hämta oss två eller ska vi åka bort till er först?
    Jag tar och hör av mig ilväll så planerar vi in något bra och löser det :)
  • AdriansMorsa

ok, va bra då ses vi imorn! :D

• mellieB

Hejsan,, Får man hoppa in här? Har en son på 3månader som heter Mio.. Bor i Flatås Västra Frölunda=).. Hur gammla är eran små då?.. Hur går de med allt? Sömn osv?

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!