unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
Tänkte att vi kunde fortsätta här =)
Tänkte att vi kunde fortsätta här =)
Jamen lördag går bra för oss. Kan du då också Camilla? :) Och om någon mer är sugen så är ni såklart också välkomna!
Jag vet så synd att du är allergisk.. Men förra gången fikade vi hos Camilla, de har inte katt..men både jag och Josefin har katter.. Vi kanske kan fika hos dig någongång? Skulle inte det vara den lättaste lösningen för dig? :)
Jag vet! =( Kunde inte då tyvärr.
Ja vad roligt! Alla är jätte välkomna hos oss också. Vi ska bara bo in oss lite mer i din nya lägenheten i Högsbo först och ja kanske få ut den lill* också. Nu är det bannemej slutspurten!
va roligt att ni kan komma! och va gött att ni kan köra hit nu :)
josefin, om din sambo inte har något annat för sig så kan han ju också komma upp! :)
med risk för att låta snål, men kan vi inte göra så att det är ett knytis-fika? alla kan ju ta med sig nått litet, behöver inte vara något stort, men bara så att man har ett par olika saker att käka på liksom. :P
dricka behöver ni inte tänka på! vi har gott om kaffe och vi fick dessutom en sodstream i julklapp! ;) så nu dricker vi till o med cola till frukost.. haha.
hmm.. tid.. passar 13 bra för er? :)
Hej hej
Va roligt med en tråd för unga mammor =) jag är 22 år och fick min första son Oliwer den 28 oktober i år. Bor iof i Kungälv men är gärna med och träffas någon gång =)
ok, va bra då ses vi imorn! :D
Hejsan,, Får man hoppa in här? Har en son på 3månader som heter Mio.. Bor i Flatås Västra Frölunda=).. Hur gammla är eran små då?.. Hur går de med allt? Sömn osv?