• Viicii

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Tänkte att vi kunde fortsätta här =)

• Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
  • FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-22 12:50:32 följande:
    haha stackare,, aa ja kan säga att ja har lite träningsverk från igår haha de känns verkligen att man e otränad måste börja träna snart asså=) Du kommer säkert föda snart inom 3v i alla fall=)
    Hahaha ja jag hoppas väl det. Men 1 dag känns ju nu som 1 år :)
    Har ätit glass nu så det känns lite bättre haha :)
  • C4m1ll4
    iAnnaMaria skrev 2010-01-25 16:03:41 följande:
    Hej hej-... Hur är det med alla?
    med oss är det bra. var inne i stan med min bror idag. och rasmus var så duktig och sov så gott i vagnen hela dagen!
  • AdriansMorsa

va gött med en unge som sover :P
    har alla haft en bra helg? gjort nått roligt? :)

jag ska iväg på yoga om ett par timmar.. var 3 veckor sen sist så jag kommer väll dö idag. haha

• mellieB

Här e de kanon=) Precis hemkommen från frissan gott och komma iväg lite och bli ompysslad=)

Mio har börjat bli lättare att somna nu på dagarna då vi införde en och samma rutin innan sova dags=) innan tog de ca 1tim att somna han och de va massa skrik,, nu tar de ca 10-20min bara=).. men han sover bara 30min fortfarande =(=(,,
  • FrökenDecibel

Kom precis hem från Mc Donalds ;) var så jädra sugen på jordgubbs-milkshake! =)

Fortfarande inge bebis här, men ett ännu mer tryck nedåt ön vad jag har haft tidigare. 
    Håll tummarna! Vill verkligen inte gå över tiden!
    kram allihop!
  • mellieB

haha jag hade också grym sug på jordgubbs milkshake när jag var gravid haha=)

De kommer nog snart ska du se när du minst anar det=)
  • Viicii

Hej alla!! Någon som vill ses snart??

Jag och Caylie har varit borta ett tag, har haft dop och allt så därför har jag inte skrivit här på länge. men vore kul att träffa er snart!
  • AdriansMorsa

jag tänkte på en grej. hur ser det ut på frölunda torg? alltså finns det nått barnvänligt fik där som har barnstolar? för ligger inte frölunda torg ganska bra för alla att ta sig till? eller, jag vet visst inte hur det är från mölnlycke..
    för i så fall kan man ju kanske ta en fika där någon dag runt 12-snåret och sedan strosa omkring lite? :)

• mellieB

ja bor nära frölunda torg,, o de har nog barn stolar på davidbagare inte helt hundra för Mio har ju inte lärt sig sitta i sån än men har för mig detta=)

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!